Hoi ,alleen als je zeker bent dat de koets 100% is moet je er mee doorgaan .Dus behalve de beruchte binnenschermen vóór ook de binnenschermen achter, kofferbodem , reservewielkuip, kriksteunen, aanhechting dorpels aan bodemplaat, langsdragers vóór (waar de draagarmen aan zitten) dorpels ónder de skirts enz enz checken...
Er kan ontzettend veel verborgen narigheid aan een gtv zitten , al lijkt ie op t oog nog zo mooi!
Ik zeg niet dat t bij deze 2.0 zo is maar in het Hollandsche ben ik bij mijn search voor een harde gtv6 veel van dit dichtgesmeerd drama tegengekomen...Laat je niet verleiden door een blinkende lakaag...Vaak betekend dat ;net gespoten en over 3 jaar weer aan de beurt!(behaklve als dmv foto's een nette restauratie is aan te tonen natuurlijk!)
Techniek is van ondergeschikt belang,zeker bij de 2.0 Daar zijn zat donordelen van te krijgen blokken/bakken etc zijn uitwisselbaar met de Alfetta sedan en giulietta/75/90 modellen.
En een 2.0 is zeker leuk om te rijden is mi voldoende voor een gtv. Maar de uber gtv is de 6 cilinder uiteraard. Weet je zeker dat je niet over een jaartje verlangt naar zo'n zalig klinkende v6...????
Maar daar hangt weer een ander prijskaartje aan natuurlijk.
Wat mag ie kosten als alle genoemde punten acceptabel zijn?Een met werk doet tussen de 750 a 1250 EU volgens mij, dus eentje zonder werk pffff vanaf 2250 Eu??
Is een wilde gok hoor, welliht dat er mensen zijn die correctere bedragen kunnen noemen?
Suc6 er mee, ziet er wel een aardig origineel ding uit iig, grtz, fRank
Poetsen is voor mensen met patina-angst...