Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

RE: Rood/Borsato&Supertramp

zo mei 14, 2006 02:21

Wat hebben we nou weer ? Dit forum wordt stilaan rijp voor de sloop.....nou nee niet het forum.......maar sommige van z'n gebruikers..... :roll:
Wa gade doen ? DE POLIES BELLEN ? Afbeelding

Rockcity
Advanced Member
Advanced Member

zo mei 14, 2006 09:39

Oke, nog een keer back on topic (voowral doowrgaan!)
Als (inderdaad, als) bij mij de radio aan staat is het op Kink FM of Arrow Classic Rock.
Daar draaien ze de muziek die ik lekker vindt.
Wat ze op de andere (mainstream?) stations draaien kan me of niet boeien of leidt to allergische reacties :wink:
Overigens zal ik een ander niet afzeiken om z'n muzieksmaak, als ie het maar niet in z'n bol haalt om mijn installatie er mee lastig te vallen :jumping:
Ciao, Toine

156 2.0 JTS 2002
Ducati Monster 1200 R 2016

Andretti Molletti

zo mei 14, 2006 11:52

JIJ bent het probleem, en jammer dat je dat niet inziet!!!
Voor mij begint de zomer, ik ga lekker sleutelen aan mijn alfaatjes, genieten van het moois...

Leer eens lezen voordat je je grote mond hier opentrekt en mij beledigd en uitscheld voor van alles en nog wat!!!
DAAR ben ik niet van gediend.
Dus nogmaals jij bent het probleem en als je dat niet wilt zien.. jammer, en nu klaar met jou, voor mij ben je niet meer...

Jammer dat wederom zo'n flapdrol die net komt kijken met 3 postings de boel hier zo kan verzieken!!!!

Oja als je nog eens wat wilt weten over alfa... eerste consult is 75 euro daarna 100,-

:evil: :evil: :evil: :evil:

*****5Sterren*(6)

di mei 16, 2006 11:47

Het ging niet over muzieksmaak en venijn.
Ook niet over irritaties, maar over een muzikaal item: De nieuwe Borsato. Rood.
Raar vond ik het dat er kennelijk klakkeloos gejat wordt door profs en met dat 'gestolen goed' veel geld wordt verdiend.

Covers in 'raps', zelfs door Madonna worden keurig afgerekend.
Volgens mij krijgt 'Supertramp' hier geen cent van te zien. Als iemand het tegendeel kan bewijzen heeft Ewbank wederom muziek gekocht, dit maal niet uit Italie.

Wellicht een beter einde aan dit Topic zo.
Zou ik zelf nu sluiten.

Terug naar “Het Forum Café”