Wat U zegtAls hij in mei open is, rij je boven gewoon duur een muur van sneeuw: Prachtig!
Vorig jaar, de tweede dag dat-ie open was
Wat U zegtAls hij in mei open is, rij je boven gewoon duur een muur van sneeuw: Prachtig!
Juist!!! Goede instelling.....auto's zijn niet van karton gemaakt (alhoewel). Ben op mijn huwelijksreis 10 jaar geleden gewoon in de Berlina 1750 gestapt met vrouwlief met helemaal niks aan reparatiezooi bij me. Sienna -Leiden in 15 uur. Verder hoop ik oprecht dat je plezier zal hebben bij de MM. Na jaaaaren ben ik afgehaakt vanwege het te hoge (duitse) patsgehalte, onbeschoft gedrag van niet deelnemers en de slakkengang waar mee gereden wordt..........edoch veel plezier.....Bedankt voor de tips voor in de bergen. Het klinkt ergens wel een beetje tegenstrijdig, want je wil remmen op de motor en als je dan gas bij gaat geven? Kun je net zo goed in de 5 de versnelling afdalen toch? Maar goed, ik ga het proberen.
(
En zó kan het ook!Weet je wat ik doe? Ik ga gewoon rijden en ik zie wel!
Als ik deze lijstjes allemaal zie, zou ik bijna gaan denken dat Alfa's onbetrouwbaar zijn!
Zonder gein, ik rij zeer regelmatig met deze junior, net nog een paar toerritten gedaan en afgelopen week bijna 1000km gereden met de auto en wat mij betreft moet hij goed zijn hoor.
Wel zou ik nog iets meer willen weten over het gebruik van RON95?!