Reden te meer om geen politiek topic te starten. Enig idee wat dit teweeg brengt ? We proberen net op alle mogelijke manieren de sfeer te verbeteren, dan hebben we dit echt niet nodig. Binnen de korste keren worden hier extreme meningen neergepoot, zo erg dat het forum of erger nog, de SCARB hiermee problemen kunnen krijgen. Volwassen mensen ? Dat hebben we de laatste tijd gezien jaEr is al zo vaak gedoe geweest las ik...
[Reden te meer om geen politiek topic te starten.Er is al zo vaak gedoe geweest las ik...
Lijkt mij niet van toepassing.
Enig idee wat dit teweeg brengt ?
Is niet mijn oordeel dat hier telt We proberen net op alle mogelijke manieren de sfeer te verbeteren, dan hebben we dit echt niet nodig. Binnen de korste keren worden hier extreme meningen neergepoot, zo erg dat het forum of erger nog, de SCARB hiermee problemen kunnen krijgen.
Moet je bij mij niet mee aankomen vriend.
Volwassen mensen ? Dat hebben we de laatste tijd gezien ja
Bovendien, en dat lees je tussen de regels, is de doelstelling van dit topic niet de juiste. De opzet is provoceren en proberen (alweer) een relletje uit te lokken.
Volkomen kul . Ik ben niet uit op een relletje.
Daar ben je in geslaagd. Da's pas beperkt. Stel je gewoon voor, zoals iedereen dat doet, dat zou de speculaties over dubbele nicks snel de kop indrukken.
Ik ben niet degene die over nicks begon in dit topic.
Bovendien hebben een aantal mensen problemen met het feit dat sommige non Alfa topics kunnen en andere niet. Zo stond hier ooit een babe topic (hoefde voor mij niet, maar stoorde me ook niet) en dat is door de moderatie verwijderd. Omdat sommigen er aanstoot aan zouden nemen. Maar politiek kan wel. En dan nog een heet hangijzer zoals Hirschi. Dus mag ik schrijven dat het tijd wordt dat alle asielzoekers op een C-130 worden gezet en dat ze 't laadluik openen boven die Middellandse zee ? (voor de tragen van begrip, voorgaande is "een" mening, niet per definitie de mijne) Is het dat dat je wil bereiken misschien ?
Als e.e.a. niet klopt wordt dat inderdaad door moderatie verwijderd.
En zeker niet door U.
Knopjes: MEE EENS ! Vergeet even niet dat er mensen zijn met historie hier en jarenlange inzet, hoe je het wilt of keert: deze worden sowieso anders en zwaarder ingeschat (of ze het nu verdienen of niet)Sorry, ook al ben ik een relatief onbekende hier, maar ik wil toch even reageren hierop
On topic: Ik vind dat iedereen voor dezelfde regels moet gelden, of je nu stratenmaker of minister bent doet er niet toe.
Dat houd ik ook in mijn achterhoofd, mijn opmerking over dat voor iedereen dezelfde regels moeten gelden ging trouwens over het oorspronkelijke onderwerp. Het mag voor zich spreken dat degenen die zich jarenlang hebben ingezet voor SCARB hiervoor respect verdienen, daar plukken alle forum-gebruikers hier nu de vruchten van.Knopjes: MEE EENS ! Vergeet even niet dat er mensen zijn met historie hier en jarenlange inzet, hoe je het wilt of keert: deze worden sowieso anders en zwaarder ingeschat (of ze het nu verdienen of niet)Sorry, ook al ben ik een relatief onbekende hier, maar ik wil toch even reageren hierop
On topic: Ik vind dat iedereen voor dezelfde regels moet gelden, of je nu stratenmaker of minister bent doet er niet toe.
Als ik zo lang mee zou lopen met de Scarb en mij veel ingezet te hebben zou je mij behoorlijk tegen de schenen schoppen door te stellen: "we zijn allemaal gelijk" - in principe heb je gelijk maar toch weer niet!
Denk daar svp ook even aan.
Persoonlijk ben ik het hier mee eens. Ik vind dat *****5Sterren*(6) op het randje balanceert. Er zijn al redelijk wat klachten binnen gekomen, maar ik zie nu nog geen reden om in te grijpen. Echter: ik voel aan m'n water dat deze draad een verkeerde wending neemt, dus een slotje is waarschijnlijk nabij.. Ik ben nu weg tot een uur of elf vanavond, dus houden jullie je een beetje rustig?iedereen is ook gelijk... dat is het punt niet zo zeer..
De toonzetting en "respectloosheid" daar wringt het...
Wat een ieder heeft en sommige aangeven is je normen en waarden..
Dat die voor een ieder anders zijn is vanzelfsprekend, maar sommige hier testen de marge.. en dat is op zijn zachts gezegd niet slim...
Respect begint bij jezelf en zoals al eerder gesteld, je loopt niet in je anoniemiteit bij een onbekende binnen en roept wat een lelijk huis!!
Allerlei stellingen zomaar wegzetten, zeker op de persoon gespeeld, is dus "not done" .............vind ik