[kunnen men rug op:
Oranjes
Verdonck
Verhofstad
Hirschi
Erdal
Hans van temse
Van saksen coburgs
Pim
Volkert
Alle linksen
Alle rechtsen
Alle Opel rijders
en iedereen die ik vergeten ben
blijft van m'n rug af:
Hazes
Zo goed ?
Jij hebt nog brave foto's geplaatst van deze politica. Heb zelf een gesigneerde versie gekregen waar ze niet iets minder aan heeft ...Helemaal fout, Kroehlur, 't gaat hier over politiek !
Phaedra Hoste, lijst CD&V
Als je een serieus topic wil opstarten, moet je vooral zo reageren.Wat is Uw probleemke vriend?
Idd.Persoonlijk zit ik ook niet op zo`n discussie te wachten. En waarom niet? Omdat er ook Belgische forummers zijn die de politiek in Nederland niet echt volgen/interesseert. Net zo min als ik de Belgische politiek niets interesseert. Ik heb hier namen voorbij zien komen waar ik nog nooit van gehoort heb. Daar zijn andere fora voor. Dus hou het in het café een beetje algemeen of neutraal. Wel zo prettig. En een topic die in 1 dag uitloopt in 4 pagina`s voorspelt nooit veel goeds.
Een tip: het heeft te maken met iemand die in Brussel woont op de kosten van alle Belgen. Ze hebben ook een feestdag in België.
Van Saksen Coburg oid?
En ik heb een hekel aan ex Golf Gti rijders.
Ik vind de Sierra XR4i nog erger !En Ford xr3i rijders
Kom kom. Relax. Let op je bloeddruk. Kappen met dit forum gaat niet lukken. We hebben al 2 Heintje Davids hier.Zo nu ga ik lekker bij mijn vriendinnetje op de bank zitten.
Misschien wordt het tijd voor mij om eens te kappen met dit forum !!!
Gegroet !!!!!!!!!!!!!!!!!
Leo.
Kom kom. Relax. Let op je bloeddruk. Kappen met dit forum gaat niet lukken. We hebben al 2 Heintje Davids hier.Zo nu ga ik lekker bij mijn vriendinnetje op de bank zitten.
Misschien wordt het tijd voor mij om eens te kappen met dit forum !!!
Gegroet !!!!!!!!!!!!!!!!!
Leo.
Da's een wacko die het nodig achtte om vorige week in Antwerpen 2 vrouwen en een kindje van 2 af te schieten. Hij wilde zelfmoord plegen en dacht de mensheid een dienst te bewijzen door eerst een paar allochtonen af te knallen De slachtoffers zijn: een Turkse vrouw, een Malinees kindermeisje en een kind. Een blank kind, maar dat had hij, naar eigen zeggen, niet gezien.
Maar wie is Hans van Temse? Van Saksen Coburg oid?
En Ford xr3i rijders