Skattie

Re: RE: Ik moet mijn meisje weer mee naar de film nemen....

do mei 18, 2006 19:17

Nou ik vind het al heel bijzonder dat je nog wist dat er in dat boek Alfa's voorkwamen !

Een bekentenis; ik zag het boek eerst liggen bij mijn ouders thuis, sla het open, en valt meteen op de pagina over de 155s ... toen heb ik maar gewacht tot mijn moeder uitgelezen was en heb het boek geleend :blue_lol:

Dat ene boek van hem over die metroide (weet de naam niet meer) vond ik het best...
Momenteel ben ik nogal into Dan Brown, het leest zo heerlijk weg. De Da Vinci Code heb ik eerst gelezen. Daarna Bernini mysterie (en aangezien ik momenteel ook nogal in de alfa-scene zit viel het me op :wink: ) en tenslotte het Juvenalis Dilemma. Alleen over een metroide weet ik niets. Tell me welke het is please. En dus zaterdag naar de film, ik ben erg benieuwd. Kan ik eindelijk met Andretti mijn enthousiastme delen. HEEEEEEEEEEEERLIJK

:thumbs:

Dottore M
Guru Duplice
Guru Duplice

RE: Ik moet mijn meisje weer mee naar de film nemen....

do mei 18, 2006 19:29

Ik heb het; Deception Point

Topboek

ElCamino

do mei 18, 2006 20:01

Ik verwacht zaterdag weer een soortgelijk topic....

...of geldt die afspraak alleen als je Alfa's koopt?
:wink: :mrgreen:

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

do mei 18, 2006 23:01

Ik verwacht zaterdag weer een soortgelijk topic....

...of geldt die afspraak alleen als je Alfa's koopt?
:wink: :mrgreen:
Afspraak geldt voor ieder motorrijtuig. Of zo. Zelfs als ik het niet alléén koop :roll: Dus zaterdag idd waarschijnlijk weer... En El Camino, heb jij die serie 1 turbo in 'gespot' gezien? En kun je de rest invullen?

Back on topic: bij deze wat foto's. Betere volgen, maar dit was de eerste gelegenheid vandaag met wat zonlicht:

Afbeelding
Afbeelding

nogmaals, wat is het toch een ge-wel-di-ge auto, een 75 V6!
Ik stap steeds weer met een brede :mrgreen: uit. Mijn meisje zei zelfs dat het bijna een enge :mrgreen: was...
Veel te veel Alfa-onderdelen in mijn schuur. Wie maakt me los?

Gtvco
Guru Duplice
Guru Duplice

do mei 18, 2006 23:06

En waar rijdt Ram6 nu mee?Geen 75's meer?
Het blijft de allermooiste 75:een pikzwarte 3.0 v6 8) =P~ Mijn eerste 75 was ook een zwarte v6 :lol:

frankalfa
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

do mei 18, 2006 23:22

Mooi ding Yuri! Blijvertje deze keer? :wink:
Grtz, fRank
Poetsen is voor mensen met patina-angst...

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

do mei 18, 2006 23:24

Mooi apparaat Yuri !!!
Niet naar ijzerE Willy ermee he :wink:
Wa gade doen ? DE POLIES BELLEN ? Afbeelding

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

do mei 18, 2006 23:30

Grtz, fRank
dat is wel de bedoeling... ik ben de laatste paar maanden vaker van auto gewisseld dan me lief is. Waarom? Komt ie dan:

Dat ik die rooie TS toen in Zeeland achterliet voor die witte, dat was goed en de bedoeling. Ik was zó blij met dat ding! En toen kwam het andere werk, en móest ik goedkoper gaan rijden. En ik had weinig zin om de witte hier voor de deur te laten wegkwijnen (destijds stond de America nog gewoon op kenteken en was dat het wapen van keuze voor een leuk weekendritje), dus heb ik die geruild voor de gas-epoca.

Toen heb ik besloten dat de America een reeser zou worden. En met een reeser kun je niet toeren met je vriendin in de auto (herrie, geen comfort, lastig in- en uitstappen zonder deurhendels :roll: ). Dus: reeser geschorst. Enige straat-75 was toen de epoca. Dat was niet zo leuk, en had ik al het plan om de Epoca eruit te doen, een ultragoedkope dagelijkse auto te kopen en een 75 erbij zoals onze lieve heer hem bedoeld heeft, met een V6 er in.

En toen... plofte de Epoca. En moest de V6 in versneld tempo komen. Als het goed is verkassen we over afzienbare tijd naar een nieuwe loods, dan gaat de reeser daar staan en mag de QV ook binnenslapen, bij mijn appartementje.

De bedoeling is dat ik er dus nog een daily driver karretje bij koop, langzaam (heel langzaam) de sleeper ga bouwen, de Epoca loos, en dat dan mijn wagenparkje even hetzelfde blijft:

* Daily drivertje
* 3.0 QV voor op straat
* 3.0 America reeser
* 3.0/3.5 sleeper in opbouw.

Simpel toch? :wink:

frankalfa
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

do mei 18, 2006 23:53

Grtz, fRank
dat is wel de bedoeling... ik ben de laatste paar maanden vaker van auto gewisseld dan me lief is. Waarom? Komt ie dan:

Dat ik die rooie TS toen in Zeeland achterliet voor die witte, dat was goed en de bedoeling. Ik was zó blij met dat ding! En toen kwam het andere werk, en móest ik goedkoper gaan rijden. En ik had weinig zin om de witte hier voor de deur te laten wegkwijnen (destijds stond de America nog gewoon op kenteken en was dat het wapen van keuze voor een leuk weekendritje), dus heb ik die geruild voor de gas-epoca.

Toen heb ik besloten dat de America een reeser zou worden. En met een reeser kun je niet toeren met je vriendin in de auto (herrie, geen comfort, lastig in- en uitstappen zonder deurhendels :roll: ). Dus: reeser geschorst. Enige straat-75 was toen de epoca. Dat was niet zo leuk, en had ik al het plan om de Epoca eruit te doen, een ultragoedkope dagelijkse auto te kopen en een 75 erbij zoals onze lieve heer hem bedoeld heeft, met een V6 er in.

En toen... plofte de Epoca. En moest de V6 in versneld tempo komen. Als het goed is verkassen we over afzienbare tijd naar een nieuwe loods, dan gaat de reeser daar staan en mag de QV ook binnenslapen, bij mijn appartementje.

De bedoeling is dat ik er dus nog een daily driver karretje bij koop, langzaam (heel langzaam) de sleeper ga bouwen, de Epoca loos, en dat dan mijn wagenparkje even hetzelfde blijft:

* Daily drivertje
* 3.0 QV voor op straat
* 3.0 America reeser
* 3.0/3.5 sleeper in opbouw.

Simpel toch? :wink:
Wat moet jou leven er eenvoudig uitzien... :wink:
Grtz, fRank
PS koop die 75 turbo nou ook maar...Hebben is hebben... :twisted:
Poetsen is voor mensen met patina-angst...

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

do mei 18, 2006 23:55

Wat moet jou leven er eenvoudig uitzien... :wink:
Grtz, fRank
PS koop die 75 turbo nou ook maar...Hebben is hebben... :twisted:
Op het moment heb ik wel een ... leven, ondanks de Epoca-trubbels :P 8) En die serie 1 Turbo knaagt inderdaad aan me. Gelukkig staat-ie ver weg (al kom ik er over een tijdje wel in de buurt als we naar Drachten gaan voor het dragr... AF! Zet die gedachte stop! Nu!)
Laatst gewijzigd door yuri 75 V6 op vr mei 19, 2006 11:16, 1 keer totaal gewijzigd.

Roeltje 164

vr mei 19, 2006 03:28

Welke film dan :!: :!: , er zijn er genoeg deze week om te kiezen of te gaan.... :lol: :lol: :lol:

ronald
Guru Duplice
Guru Duplice
Contacteer: Website

vr mei 19, 2006 07:26

Wat een mooie wagen zeg! ZwartmetRonal's... Altijd goed :thumbs:
75 3.0 V6 QV, Fiorino 1.3 Multijet, Giulietta 1.8, Thema 3.0 V6 LS, Thema turbo 16v SW, 90 2.5 V6 QO, Fiat 128 1100 1971

Aikon1694
Advanced Member
Advanced Member

vr mei 19, 2006 09:41

Zou ook een turbo erbij kopen (als je natuurlijk geld en plaats hebt)

Heb laatst in de turbo (EVO) van Klaas meegereden en dat is heel andere koek dan een America. Verschil tussen een GT en GTI.

Ezin Rossi
Full Member
Full Member

vr mei 19, 2006 13:21

Ik heb het; Deception Point

Topboek
NL vertaling is sinds enkele weken uit, De Delta Deceptie

Absoluut een topboek! Bernini mysterie (Angels and Demons) vind ik trouwens beter dan Da Vinci Code, dat het verhaal zich in Rome afspeelt helpt hier wel bij... en de Alfa-content ;)

@Yuri (en meer on-topic): Mooi exemplaar weer! Zou ik ook wel een bioscoopbezoekje voor over hebben :thumbs:

AlfettaOwner
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Contacteer: Website

vr mei 19, 2006 19:15

:shock: Prachtige 75 =P~ :thumbs:

Lijkt me een genot om in te rijden.

Terug naar “Het Forum Café”