Mooi ding Yuri! Blijvertje deze keer?
Grtz, fRank
dat is wel de bedoeling... ik ben de laatste paar maanden vaker van auto gewisseld dan me lief is. Waarom? Komt ie dan:
Dat ik die rooie TS toen in Zeeland achterliet voor die witte, dat was goed en de bedoeling. Ik was zó blij met dat ding! En toen kwam het andere werk, en móest ik goedkoper gaan rijden. En ik had weinig zin om de witte hier voor de deur te laten wegkwijnen (destijds stond de America nog gewoon op kenteken en was dat het wapen van keuze voor een leuk weekendritje), dus heb ik die geruild voor de gas-epoca.
Toen heb ik besloten dat de America een reeser zou worden. En met een reeser kun je niet toeren met je vriendin in de auto (herrie, geen comfort, lastig in- en uitstappen zonder deurhendels
). Dus: reeser geschorst. Enige straat-75 was toen de epoca. Dat was niet zo leuk, en had ik al het plan om de Epoca eruit te doen, een ultragoedkope dagelijkse auto te kopen en een 75 erbij zoals onze lieve heer hem bedoeld heeft, met een V6 er in.
En toen... plofte de Epoca. En moest de V6 in versneld tempo komen. Als het goed is verkassen we over afzienbare tijd naar een nieuwe loods, dan gaat de reeser daar staan en mag de QV ook binnenslapen, bij mijn appartementje.
De bedoeling is dat ik er dus nog een daily driver karretje bij koop, langzaam (heel langzaam) de sleeper ga bouwen, de Epoca loos, en dat dan mijn wagenparkje even hetzelfde blijft:
* Daily drivertje
* 3.0 QV voor op straat
* 3.0 America reeser
* 3.0/3.5 sleeper in opbouw.
Simpel toch?