Hi
Mn jongensdroom is uitgekomen, ik heb een Alfa 33 onder de kont!
Zojuist opgehaald.. karretje ziet er werkelijk prachtig uit voor zn leeftijd, totaal geen roest, op een klein puntje op de achterklep na dan. (En bij de veren in de wielkast).
Maar nu ik er mee naar huis rij viel me wel een dingetje op..
1) Bij schakelen naar zn 1, dan schakel ik echt vaak verkeerd, dan staat ie steeds in zn 3, tis net alsof ik de 1 moeilijk kan vinden ofzo? Ik heb lange benen en moet mn been echt helemaal opzij doen als ik wil schakelen. Maar klinkt het bekend??
2) Toen hij koud werd gestart bij de verkoper, geen problemen, .. warm laten lopen, stukje gereden, prima.
Maar nu ben ik naar huis gereden (150 Km) en toen ik bij ons in de stad kwam viel me een flinke uitlaat/benzine lucht op, doet mij denken aan een lekke uitlaat.. dat heb ik dan ook maar net opgelopen, want toen ik hem kocht viel het me niet op.
3) Als hij stationair draait, en je staat er naast dan hoor je linksachter een 'sisje', wat kan dat zijn?
Maar voor de rest zijn er echt geen punten te noemen, dat motorgeluid ... om verliefd op te worden, en het bochtenwerk, zo lekker strak!