Offtopic, maar toch maar ff.
Voor hen die het nog niet wisten:
http://www.fabchannel.com/
Kan je het allemaal nog een keertje terugkijken.
Enjoy!
Held dat je bent! Ik dacht dat ik de enige liefhebber was Ik heb de LP's zelfs! En de CD's natuurlijk, en ook bar slechte bootlegs en onmogelijk slecht opgenomen demo's... Jammer dat ik destijds te jong was om dat live mee te maken (dat speelde tussen mijn 6e en 10e, of zo). En 'Slow, Deep & Hard' van Type O Negative mag er ook wezen, is lang 1 van mijn absoluut favoriete platen geweest, hoewel het in technische zin behoorlijk slechte muziek is.Carnivore
Super!!! Dat getuigt van goede smaak !!!
Deze elpee is een van mijn favorieten, en ik zie dat ik zowaar hier niet de enige bent met een Ramones-tik. Niet in de Alfa maar wel snoeihard in de huiskamer !!!
Leo.
In mijn geval valt dat reuze mee haha! Ook al ben ik fan van bovenstaande band (bestond ongeveer van jaren 70 tot 90), ik ben pas............................................................................................22! (okee, over een week 23 )Er zitten een hoop "oudere jongeren" op dit forum, merk ik.
Met barbeque? I'm there!Hmmm, als ik dit zo 'hoor' en zie wordt het tijd voor het eerste
Classic Dynamo Spettacolo Arrow Sportivo-festival.
Ideetje?
Count me in!Met barbeque? I'm there!Hmmm, als ik dit zo 'hoor' en zie wordt het tijd voor het eerste
Ideetje?
Gisteren nog met de band het nummer 'Strength beyond strength' uitgezocht. Hakt er lekker in als cover!Count me in!Met barbeque? I'm there!Hmmm, als ik dit zo 'hoor' en zie wordt het tijd voor het eerste
Ideetje?
Grtz, fRank
Ps Yuri je vriendin heeft smaak>Pantera!!!!
Mjah is live wel een leuk openertje...Gisteren nog met de band het nummer 'Strength beyond strength' uitgezocht. Hakt er lekker in als cover!Count me in!Met barbeque? I'm there!
Grtz, fRank
Ps Yuri je vriendin heeft smaak>Pantera!!!!