zo jan 14, 2007 22:13
Zo, even een update van de GTV 6. De auto is inmiddels technisch helemaal perfect. Alles is zo'n beetje vernieuwd, banden, uitlaat, complete remrevisie, startmotor, benzinepomp, tank, distributie, keerringen, vliegwiel etc. Hij rijdt werkelijk perfect en de sound kan zelfs de goedkeuring van niet alfisten wegdragen.
Na lang wikken en wegen heb ik toch maar besloten de auto over te laten spuiten. Lastige keuze, een GTV 6 in de eerste lak kom je niet vaak meer tegen, maar de auto heeft dan wel geen roest maar wel de nodige krasjes en deukjes. Inmiddels ben ik met de demontage begonnen zodat hij binnenkort naar de spuiter kan. Wel leuk trouwens, een GTV die niet rot is achter de tupperware, het blijft opvallend hoe goed dit exemplaar bewaard is gebleven.
Of de auto werkelijk van 1980 is kan ik nog steeds niet zeggen. De verkoper is nog steeds niet in staat geweest om de papieren te leveren. De gesprekken hierover verlopen dan ook steeds moeizamer.
Ik zal deze week eens een paar foto´s op het forum plaatsen, ik moet alleen nog even uitzoeken hoe dat werkt.
Groet,
Ruud