Als ik jou daar een plezier mee doe.Toch geen uilezeik erbij Rees-Cees?
Gedraag je.
He bah!
Mies een fles uilezeik voor ons 6 sterren lid.
Proost!
Als ik jou daar een plezier mee doe.Toch geen uilezeik erbij Rees-Cees?
Gedraag je.
He bah!
Wat is 'Mies een fles uilezeik'? Is dat die verdomde Jupiler? Nee toch?
Mies een fles uilezeik voor ons 6 sterren lid.
Proost!
Gewoon uit nieuwsgierigheid: wat was je eerste intentie bij het plaatsen van dit topic. Het lijkt erop dat je iets aan de kaak wilt stellen, maar dat lijkt mij niet helemaal gelukt. Waarom niet gewoon gezegd waar het op staat??Tot nu toe gaf ik alleen antwoorden op merkwaardige uitingen in dit topic.
Beetje sneue reacties soms maar ik las de verstandige mensen wel steeds.
Als er met zoveel 'maten' tegelijk gemodereerd wordt, weet ik even genoeg.
Ik lees zoveel off-topic narigheid dat ik voor de tweede maal vraag dit topic te sluiten.
En nee, ik trek niet aan het uitroepteken. Eerst zien.
Groet
Je kunt je afvragen of dit forum de uitgelezen plek is om je mening over dergelijke zaken te ventileren...Je kunt naar mijn mening ook gewoon je vraag poneren of je mening ventileren, maar dat viel dus meer dan vies tegen..
Dat bedoelde ik ookDus is het NU zeker niet de uitgelezen plek voor dit soort discussies...
NU is namelijk het moment waarop de zeik-, oeverloze discussie- en afzeiktopics als paddestoelen de grond uit schieten. En daar word ik persoonlijk als forumgebruiker strontziek van, negeren is namelijk ook bijna niet meer mogelijk: in 9 van de 10 topics wordt wel iets of iemand afgezeken.
Zucht......
Ach, alles schijnt in de sterren geschreven te staan Michel.. .
Ben net een paar dagen terug van Berlina, té veel sterren gezien . t'Wordt stilaan tijd voor het betere klavertjeswerk....
Volwassen mensen kunnen dat en zeker op een plek van dit forum die voor dit soort zaken is ingeruimd.Je kunt je afvragen of dit forum de uitgelezen plek is om je mening over dergelijke zaken te ventileren...Je kunt naar mijn mening ook gewoon je vraag poneren of je mening ventileren, maar dat viel dus meer dan vies tegen..
maar daar is de afgelopen zes pagina's genoeg over gezegd, dunkt mij.