Kijk, eerst was ik "beperkt", nu lees ik dat dat ook aan Aikon verweten wordt...Cor is dan weer kinderachtig en Skattie's argumenten trekken op niets. Iedereen krijgt hier op zijn beurt verwijten naar het hoofd geslingerd. En altijd opnieuw komen we terug bij datzelfde: afgeven op de regels, roepen dat ze niet consequent worden toegepast. Ik blijf erbij dat er meer achter steekt: ik ga vanavond wat lezen in oude topics over o.m. regels en moderators...Sindsdien zijn een aantal vaste forummers weggebleven...Wedden dat de ster één van hen is ?
Hij weet maar al te goed hoe van wie reactie uit te lokken. Lees maar eens terug op pagina 2 en 3, hoe daar getracht wordt Andretti en mij tegen elkaar op te zetten. Iemand die een beetje tussen de lijnen leest, haalt het er zo uit. Voor de niet lijnen lezers: hij krijgt tegenwind van mij en Andretti, eerst valt ie ons beiden aan, dan verandert de tactiek: mij tegenwind geven en Andretti naar de mond praten, in de hoop dat die laatste zich mee tegen mij zou keren. Gelukkig werkte dat truukje niet. Geloof me vrij, hier wordt gemanipuleerd dat het niet mooi meer is. Dus vrienden, trap er niet in en negeer dit topic