He Leon (de Dokkumers) wij gaan weer uit Surhuisterveen (VOS terrein) vertrekken net als voorgaande jaren, weer zin om mee te rijden?
We komen zelf met 3 alfa's ook Melle komt met een zwaar bemonsterde alfa (de 166 3 liter of 75 3,5 of GTV ??)
Verder gaat er nog een GTV incl. turbo mee.
We hadden ons al aangemeld bij het alfa forum.
F.Mulder
denk dat het begint om 10 uur?? komen elk jaar en weet het nog steeds niet
stel voor dat we vertrekken rond 9 uur vanaf Vos terrein.
waarschijnlijk moeten we ook nog een GTV oppikken bij afslag Leek/Roden, zijn daar meer die mee willen?
Ik heb je een e-mailtje gestuurd.
Iedereen die zich aangemeld heeft krijgt in de week voor het evenement een overzicht van het programma; instructies om korting te krijgen bij het circuit en een afbeelding van het SCARB-logo om voor het raam te plaatsen. Dit is gemakkelijker voor degene die je opvangt voor de tunnel.
grroeten, Evert
Er gaat niets boven de Boxerroffel!
Hou die motor in ere!
Ik vrees met grote vrezen dat ik geen van beide 33'jes klaar heb dan..... Ik wacht nog altijd op delen voor de type 1, die moet dan nog gelast worden en APK gekeurd. En dat binnen 2 weken, ik twijfel ten strengste. En tot ramp van overmaat kan ik niet bij mijn SW omdat de stallinghouder op vakantie is
Zoals het er nu uitziet krijg ik dit weekend al mn delen (ook al zijn een aantal niet leverbaar) dus moet het lukken om technisch de boel dit weekend in orde te hebben... Dan nog een manier vinden om de boel te lassen en goedgekeurd te krijgen voor 5 juni.....