Die heeft verkering met ise.ik ben ook onder de indruk, ik zie gewoon sterretjes !
Maar wie is Moletti nou ?
Ik weet een raadsel en iedereen weet het antwoord:
Het heeft enkele sterren in zijn nick en is stierlijk vervelend. Ra, ra...
Edit: en het 2e raadseltje: waarom laat iedereen zich door deze figuur zo op stang jagen?
Geen raadseltje, maar uit nieuwsgierigheid. Eerst aan *****5Sterren*(6): Waarom voel je je geroepen een angel uit dit forum te halen? Aan de anderen: Wat willen jullie bewijzen door collectief te blijven reageren - op de manier die je doet - in een topic dat je niet aanstaat van een forumlid waar je het blijkbaar niet mee kunt vinden?
Mij interesseert dit topic verder niet, dus ik zal me er verder ook niet mee bemoeien.
Nog even dit, als je lullig met letters wilt doen, zorg dan dat je eigen post onberispelijk is.Scheel maar een paar mm toch??
WOOOW foutloze zin!!!is wel fijn om te lezen dat ik niet de 1ige ben die af en toe wat lettertjes mist in zn postings
IK BEN HET NIET MET JE EENS !!!Zijn doel is voornamelijk tweedracht zaaien. Let ook daar voor op Moemnteel zijn er reeds verschillende meningen in dit topic. Dus hij slaagt in zijn opzet.