Niet slecht hoor fRank!
Ze staat er strak bij te wachten op de spuitweek - dat is de week waarop wij diverse auto's gaan behandelen - 4x in het totaal!
(lekker duurt het langst toch?)
Spatbordrandjes zijn AAAALLLLLstrrrrrak in de spuitplamuur
Sorry maar ik ben niet meer zo van de Posterige Fotohenkie: dat komt omdat ik al weken en weken na mijn werk tot in de nachtelijke uurtjes aan de slag ben...Om niet krankzinnig te worden en om 3 uur 's nachts de foto's van de laptop op de pc en vandaar op een hostsite met ondersteunend verhaal wordt mij nu iets te gortig...Maar ik zal van de week wat fototjes sturen naar Kristal! Mag zij het doen!
Ben wel in dubio: Lakwerk was op de schaafplekken na heel erg gaaf, maar er was geen plaatwerkdeel op beide zijkanten zonder buts bult schramdeuk of ander letsel.
Ik denk dat het toch zonde is om alles helemaal domweg over te blazen - en iets meer de orginaliteit te behouden (ik doel alleen op kleine deukjes zonder lakschade) Misschien moet er een klein krasje of deukje behouden blijven - geen deukenbak hoor! - Doel: roestvrij en netjes in plaats van een overgeblazen ding.....Maar de eigenaren bepalen....Photo's will follow!