Giulia555

Re: RE: Kwalificatie F1: Meesterzet of oplichting?

zo mei 28, 2006 20:19

[
Ik zal donderdag even vragen hoe het zit want dan zit ik met mijn vrienden Trulli en Ralf Schumacher aan tafel tijdens de testsessie in Barcelona............
Afbeelding

en sinds wanneer is er een F1 coureur die Trulli Schumacher heet? :twisted:

He Giulia555: als je persoonlijke problemen met een forumlid hebt , spreek ze dan uit via de telefoon of PB ze maar hier openlijk verkondigen vind ik nog behoorlijk kinderachtig!
Als je zulke lange tenen hebt kun je ook eens een cursusje "hoe-om-te-gaan-met-kritiek" gaan volgen!
Ook goed lezen.......

heb met niemand persoonlijke problemen...........waarom zou ik.

Overduidelijk is dat er hier vanuit emotionele gronden wordt geoordeelt terwijl er gewoon heel simpel naar de feiten gekeken dient te worden.........

ravado
Guru Triplo
Guru Triplo

RE: Kwalificatie F1: Meesterzet of oplichting?

zo mei 28, 2006 20:20

hahaha gestoeld op feiten? pfffff zelfkritiek zou je niet mistaan.....
Gtv-6 3.0V6 heel langzaam in opbouw...met de nadruk op heel langzaam

Giulia555

Wie van jullie heeft er dan wel eens in een reesauto gezeten of heeft er direkt mee te maken?

Degene die er bij zijn die kunnen meelullen de rest moet zijn mond houden of GTST gaan kijken.
Ik dus......... en nu?

Andretti Molletti

Ook dit is een mening , niet gestoeld op emotionele ingeving maar op feiten........
Pcies niks aan de hand!!
Maarten is Toyotafan... ;) lees hierboven maar.. tvuur van de strijd zakt alweer en we maken ons op voor......

10/6 Silverstone :jumping:

Giulia555

zo mei 28, 2006 20:25

Ook dit is een mening , niet gestoeld op emotionele ingeving maar op feiten........
Pcies niks aan de hand!!
Maarten is Toyotafan... ;) lees hierboven maar.. tvuur van de strijd zakt alweer en we maken ons op voor......

10/6 Silverstone :jumping:
Juis! en het is 11/6 want ook daar ben ik bij. Enne Toyota fan.......... mwaaah geen fan wel heel veel respect voor wat ze daar uit de grond hebben gestampt binnen 5 jaar. Ik zit zo een beetje een keer per maand bij Toyota F1 in Keulen en dan zie je heel goed wat voor effort het kost om mee te kunnen draaien in de top klasse van motorsport. Dan kun je dus je mening geven gebaseerd op feiten in plaats van emotie.

En ik blijf fan van Kimi

AlfettaOwner
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Contacteer: Website

zo mei 28, 2006 20:26

Wie van jullie heeft er dan wel eens in een reesauto gezeten of heeft er direkt mee te maken?

Degene die er bij zijn die kunnen meelullen de rest moet zijn mond houden of GTST gaan kijken.
Ik dus......... en nu?
Laat je niet kisten :wink:

Trouwens wat is GTST :blue_lol:

Giulia555

hahaha gestoeld op feiten? pfffff zelfkritiek zou je niet mistaan.....
weerleg die feiten dan eens?

kees artc6
Guru Triplo
Guru Triplo

F1 draait om geld en belangen, sponsors en rechten, racen is bijzaak geworden. Aardig dat seizoen 2006-2007 weer leuk wordt.
Tijd dat de Bernie's en andere ouwe meuk lekker optieften en dat de nadruk komt te liggen op de rijder.
Het is toch........ (vulk zelf je geloof in) dat je een stoeltje krijgt op basis van de zak geld van de sponsor ipv je kwaliteiten als rijder.
1 groot circus is het geworden en met autosport heeft het niet veel meer van doen.
*en yes I love Ferrari* :D
SCARB redacteur: Het Alfahart spreekt
159 3.2 V6 Q4
GTV 2000 van 1982
147 1.6

Afbeelding

ravado
Guru Triplo
Guru Triplo

zo mei 28, 2006 20:28

niets dan respect!

tip aan 555: probeer het dan ook als een mening weer te geven op t forum, dat zal allicht andere antwoorden teweeg brengen. Wellicht vat ik bepaalde antwoorden van jou dan niet zo zwart-wit op als dat jij ze bedoelt. :wink:
Gtv-6 3.0V6 heel langzaam in opbouw...met de nadruk op heel langzaam

Rees-Cees

zo mei 28, 2006 20:30

niets dan respect!

tip aan 555: probeer het dan ook als een mening weer te geven op t forum, dat zal allicht andere antwoorden teweeg brengen. Wellicht vat ik bepaalde antwoorden van jou dan niet zo zwart-wit op als dat jij ze bedoelt. :wink:
dat bedoel ik

Giulia555

zo mei 28, 2006 20:33

F1 draait om geld en belangen, sponsors en rechten, racen is bijzaak geworden. Aardig dat seizoen 2006-2007 weer leuk wordt.
Tijd dat de Bernie's en andere ouwe meuk lekker optieften en dat de nadruk komt te liggen op de rijder.
Het is toch........ (vulk zelf je geloof in) dat je een stoeltje krijgt op basis van de zak geld van de sponsor ipv je kwaliteiten als rijder.
1 groot circus is het geworden en met autosport heeft het niet veel meer van doen.
*en yes I love Ferrari* :D
Ook dit is dus niet waar.....de nadruk ligt wel degelijk op de rijder. Echter ook hier is net zoals in je eigen straatauto de vooruitgang niet te stoppen. Alle extra's die je tegenwoordig op je auto hebt zoals ABS, Tractiecontrole, stuurbekrachtiging en weet ik wat allemaal had je pakweh 25 jaar geleden ook niet op je auto. In de F1 doen ze precies hetzelfde alleen een stapje hoger. Er gaat enorm veel ontwikkeling om inde F! en zaken die heel gewoon lijke komen voort uit diezefde F1......bougies bijvoorbeeld.....

Ook ik vond het "vroeger" leuker, anders, enz........beter? nee dat niet niet.

Dankzij Bernie Ecclestone is de F1 het succes wat het nu is en had de klasse niet overleefd zonder zijn plannen. Ben geen fan van hem maar hij heeft het wel van de grond getild tot het hoge niveau waar het zich nu bevindt. Sponsors staan in de rij, circuits zijn maanden van tevoren uitverkocht, merchandise loopt als nooit tevoren.

Het heeft wel degelijk met motorsport te maken...en op een heel hoog niveau.

Andretti Molletti

zo mei 28, 2006 20:35

Oke.. ik doe een poging:

FEIT: Schumi moet achteraan starten.
MENING: hij deed dat akkefietje in de training met opzet.
Feit: hij start en gaat niet zo snel als de kopgroep..
mening: hij haalde albers mooi in.
Feit: hij startte vanuit de pits om minder pitstops te maken en was dus zwaarder.
Mening: die SC had schumi voorbij moeten laten gaan net als Klien etc
Feit: Schumi reed zichzelf naar de 5e plek

FEIT: Schumi reed de SNELSTE ronde...

Mening : ik vond hem de beste coureur op Monaco tijdens de F1

:wink:
Laatst gewijzigd door Andretti Molletti op zo mei 28, 2006 22:40, 1 keer totaal gewijzigd.

Giulia555

zo mei 28, 2006 20:36

niets dan respect!

kwestie van perceptie?

gerespecteerde groeten!

kees artc6
Guru Triplo
Guru Triplo

zo mei 28, 2006 20:41

Wat ik bedoel is dat er meer getalenteerde rijders zijn dan bijv. een Villeneuve die de laatste jaren geen poot aan de grond krijgt(deuk in een pakkie boter rijdt), maar door gebrek aan sponsors geen stoeltje kunnen krijgen, dat is de macht van het geld !
SCARB redacteur: Het Alfahart spreekt
159 3.2 V6 Q4
GTV 2000 van 1982
147 1.6

Afbeelding

Kosta
Guru
Guru

zo mei 28, 2006 20:44

Mening : ik vond hem de beste coureur op Manaco tijdens de F1

FEIT + MENING : Was ie ook ! :thumbs:
Nu: 147 Gta / Gehad: Sud 1.3 SC / Sud Ti 'Qv / Sprint QV / Alfetta QO / Gtv 6 3.0 / 75 1.8 / 146 Ti / 75 Ts / 156 1.8 ts / 156 Selespeed / 155 2,5 v6 / 166 2.5 v6 / 33 16v /155 2.0 8v / Gtv 6 / 145 QV / 156 2,5 v6

Terug naar “Het Forum Café”