Da's die ene die altijd voor de chips en de coca cola gaat zorgen toch? En die niet zo technisch is aangelegd, die toch?ik ben ook onder de indruk, ik zie gewoon sterretjes !
Maar wie is Moletti nou ?
Da's die ene die altijd voor de chips en de coca cola gaat zorgen toch? En die niet zo technisch is aangelegd, die toch?ik ben ook onder de indruk, ik zie gewoon sterretjes !
Maar wie is Moletti nou ?
Op een redelijke tekst past minstens een redelijk antwoord:Geen raadseltje, maar uit nieuwsgierigheid. Eerst aan *****5Sterren*(6): Waarom voel je je geroepen een angel uit dit forum te halen? Aan de anderen: Wat willen jullie bewijzen door collectief te blijven reageren - op de manier die je doet - in een topic dat je niet aanstaat van een forumlid waar je het blijkbaar niet mee kunt vinden?
Mij interesseert dit topic verder niet, dus ik zal me er verder ook niet mee bemoeien.
Lief bedoeld maar niet juist. Dat ik 'U' met een hoofdletter tik heeft niets te maken met taal- of spelfouten. Het is precies zo bedoeld als U schrijft.
Ik ben ook niet van het letten op taalfouten. Maar moet toch ook even reageren. Hoewel de heer / mevrouw 5 sterren ons allemaal op de kast probeert te jagen vind hij ons toch ook wel bijzonder:
Echter: "u" krijgt een kleine letter. De hoofdletter schrijven we alleen als we speciale eerbied willen uitdrukken en dan nog voornamelijk in een religieuze context. U als verwijzing naar God krijgt dus wel een hoofdletter. Goh, voelen jullie je nou ook zo goed?Waarom vraagt U zich in Uw eentje dan af of Pino al dan niet niet groen is.
Lelijk blijft ie maar een echte 'kindervriend'. Dat wel.
en ik verwacht nu wel wat posts over de spelfouten die ik ongetwijffeld gemaakt heb
....gohIk ben zeer scherp momenteel op internetvervuiling.
Dit is een onzintopic. En op een forum mag iedereen er zich mee bemoeien. Dat is er zo leuk aan.En wat zijn onzin-topics? En wie bent U om zich hiermee te bemoeien?
Ik vraag toch ook niet waarom U in een bepaald topic een opmerking plaatst? Ik zal dat niet snel onzin noemen ook... Wat ik er ook van vind....
Dit is een onzintopic. En op een forum mag iedereen er zich mee bemoeien. Dat is er zo leuk aan.
Ik mis nog een topic waar jejezelf netjes voorstelt aan alle lezertjes hier. Met foto`s van je 156. Altijd leuk.
Bij deze dan. Kijk hier maar es. En een nieuwe topic start je met de zin, even voorstellen: 5 sterren (6). Succes. Ik ben benieuwd.
Dit is een onzintopic. En op een forum mag iedereen er zich mee bemoeien. Dat is er zo leuk aan.
Ik mis nog een topic waar jejezelf netjes voorstelt aan alle lezertjes hier. Met foto`s van je 156. Altijd leuk.
Richt het op! Ik ben voor!
Dat past niet bij de stijl van ons forum!Een raadsel, daar gaat het over:
Eentje voor jou dan.... Zoek je zieke foto's op en haal ze weg man! Die crash dus....
Of moet ik het voor je doen?
lees dan aub ook eens wat andere schrijven, dan valt het wel mee !Die narigheid past zeker niet bij de stijl van het forum.
Daar heb je je gelijk in. Maar je leest het wel regelmatig hier helaas.