Weg met die beelden man,Tja, en dan moet ik me afvragen wat ik te melden heb op dit forum.
Ga je schamen man.
Kom met ander nieuws dan grapjes over Mercedes. Je bent gezien.
Weg met die beelden man,Tja, en dan moet ik me afvragen wat ik te melden heb op dit forum.
Ga je schamen man.
Voordat die jongen zich net zo erg moet gaan schamen als jij mag die nog wel heel wat foto'tjes plaatsen....Tja, en dan moet ik me afvragen wat ik te melden heb op dit forum.
Ga je schamen man.
Idd... ik kom dat stukje tegen op n regionale nieuwssite... er is geen bloeddruppel oid te zien en ik heb er ook geen enkele grap over gemaakt wat hier gesuggereert word. Ik snap het ff nietWat een ophef weer zeg Niks mis met zulke foto's, het doet ieder weer even stilstaan bij de kwetsbaarheid in het verkeer.
Ook met die 2de sessie foto's was niks mis, tenzij ik ergens over heb gekeken. Ok, die schoenen hoefden niet, daar ben ik het mee eens. Maar dat was dan ook het enige schokkende wat ik gezien heb.
Maar ach, waar meneer Soeb opduikt, ontspoort elk topic. daar helpt geen slotje tegen.
Wat een ophef weer zeg Niks mis met zulke foto's, het doet ieder weer even stilstaan bij de kwetsbaarheid in het verkeer.
Ook met die 2de sessie foto's was niks mis, tenzij ik ergens over heb gekeken. Ok, die schoenen hoefden niet, daar ben ik het mee eens. Maar dat was dan ook het enige schokkende wat ik gezien heb.
Maar ach, waar meneer Soeb opduikt, ontspoort elk topic. daar helpt geen slotje tegen.
Denk niet dat het over Kas gaat.*Verbannen is niet nodig lijkt me. De link is gelukkig verwijderd en misschien zag hij de ernst van de zaak niet zo in.