Dit soort berichten lees je nogal eens.
kun je nagaan hoeveel er niet naar de politie gaat...
Vooral in een plastic zak: Houden en de krant in de gaten houden.
Kan je van dat geld tenminste een fatsoenlijke distributieriem op je 156 laten zetten... Hoef je tenminste niet te schooien om tips bij mensen die je eerst tegen je in het harnas jaagt.Dit soort berichten lees je nogal eens.
nova...genoeg is genoeg....als je begrijpt wat ik bedoel
Wat een raar antwoord. Het was een gewone vraag hoor.Kan je van dat geld tenminste een fatsoenlijke distributieriem op je 156 laten zetten... Hoef je tenminste niet te schooien om tips bij mensen die je eerst tegen je in het harnas jaagt.Dit soort berichten lees je nogal eens.
Ik heb die dag in dubio gezeten en het dus toch maar naar de politie gebracht. Over een jaartje staat die SZ wel voor de deur;)
Ik zou erg in dubio zijn, er een nachtje over slapen en waarschijnlijk van wakker liggen en dan de volgende dag maar besluiten om het naar de politie brengen... Offeh, als fervent thriller-lezer: [fantasiemode]een cryptische advertentie in de mededelingen-rubriek van enkele landelijke dagbladen plaatsen en een spoortje op internet uitzetten... Als er gehapt wordt dan moet er een beetje vindersloon aan vast zitten, als er niet gehapt wordt dan kan ik m'n geweten sussen met de gedachte dat ik het toch geprobeerd heb terug te geven... [/fantasiemode]
Wel al situaties gehoord waarbij opkopers 50.000 euro vonden in de achterkant van een nachtkastje wat bij een overleden persoon uit het huis werd gehaald. Nabestaanden wisten van niets... Dus... En het is in Zeeuws-Vlaanderen ook niet ongebruikelijk dat zowel Belgen als Nederlanders met zakken contant geld de grens oversteken... En ja, dat gebeurt ook gewoon in vuilniszakken... Of tuinlaarzen (meegemaakt met 300.000 euro)... Of het ondergoed van oude dametjes... (ervaring van een goede vriend bij een bankkantoor)of kennen we keurige zakenlui die met een ton in een vulliszak rondsjouwen?