ravado
Guru Triplo
Guru Triplo

RE: 166 V6 met G3, waarom niet??

zo dec 04, 2005 09:20

:wink: :blue_lol:
Gtv-6 3.0V6 heel langzaam in opbouw...met de nadruk op heel langzaam

jan bert

Re: RE: 166 V6 met G3, waarom niet??

zo dec 04, 2005 12:57

knappe bak! kan dus wel......op G3 :wink:
Idd mooi ding. Maar achteraf ingebouwd dus (uiteraard op initiatief van de eigenaar, zou rechtstreeks vanaf nieuw noooooooit doorgegaan zijn dus, met behoud van garantie etc....)
En of het kon zal nog moeten blijken als er wat meer km's bijgefietst zijn he....??
Gas , pfffff.... :wink: :twisted:
Grtz, fRank
...."net in laten bouwen..." het bevalt hem dus zoooooooooo goed, dattie hem meteen op marktplaats zet??

willem166V6

ma dec 05, 2005 23:11

...Is ook erg fijn met de ruimte onder de kap (riemen e.a.spul vervangen , je komt dan echt nergens meer bij!) :cry:

bralfa
Guru
Guru
Contacteer: Website

ma dec 12, 2005 10:44

Alfa heeft altijd al moeite gehad met V6en en gas... Ik zelf een 164 v6 gehad op gas, verdamper tijdperk, wel geregeld via computer, nooit problemen. En het beestje heeft het toch 420.000 km uitgehouden.... (Ging kapot door te lang doorrijden met kapotte nokkenas...)

Durf niet te zeggen hoe t tegenwoordig gaat met de g3 apparaten. Maar lijkt me toch niet zo moeilijk om systemen die wel geschikt zijn voor 4 cil niet voor mekaar te krijgen voor 6 cil. En daarbij levert fiat zijn modellen nu af fabriek als bi- fuel... Is wel aardgas maar ja... Dat er hier geen alfa's meer op gas gezet worden zal meer aan de importeur (overheid??) liggen dan de compabiliteit van de motor op gas...

Daarintegen.... een diesel hoeft zeker niet verkeerd te klinken... Zeker als het om 8 cilinders gaat :lol:
Shut up and ride!

M00rtje

Re: RE: 166 V6 met G3, waarom niet??

wo mei 31, 2006 22:26

...Is ook erg fijn met de ruimte onder de kap (riemen e.a.spul vervangen , je komt dan echt nergens meer bij!) :cry:
Beste Willem, wil jij even kijken naar mijn laatste topic op technische vragen algemeen, van m00rtje dus over een 2.5liter V6 op LPG-G3
Ik neem aan dat jij zekere ervaring hebt (ieg met 166 V6)...ik ben erg benieuwd wat jij vind :wink:

Terug naar “Aankoop adviezen en aandachtspunten”