Ten eerste afwachten of we wel een vergunning krijgen.OFF TOPIC ,
Back to reality.
Vertel.. wat gaan we doen want ook ik moet plannen...
Ik ben af en toe een schurkje..
Deze heb ik aangevraagd nu volgt een eerste reactie van de gemeente of de aanvraag voldoet aan de door de gemeente gesteld eisen (is ie compleet). Zo ja:
- Betalen voor de aanvraag (mijn kosten), dan volgt er een onderzoek of de vergunning kan worden verleend, zo ja
- Betalen voor publicatie (mijn kosten), dan komt de aanvraag in de plaatselijke kranten en kunnen eventuele omwonende bezwaar maken (daarom heb ik al zwart op wit dat de bewoners van het plein geen bezwaar maken). Geen bezwaren of alle bezwaren zijn weerlegd, dan
- Op het forum via een oproep een schatting maken over de opkomst.
En dan kan je volgens mij pas gaan plannen Roel.
Dit is nu het nadeel van een meeting (bijna) in het centrum van Amsterdam. Maar als het lukt is het wel superleuk, je zit op de fiets of met de auto in 5 minuten op het CS, de Rode buurt of de PC (Ferrari's, Lamborghini's, Porsches, Wiesemann, Bentleys, Tractors etc etc kijken). In 10 minuten zit je in Zuid en daar kan je op de Beethovenstraat even wat sieraden en juwelen voor je liefje kopen (wel wat stuivers meenemen). Oh helemaal het Vondelpark vergeten om even "Back to the sixties" te gaan.