e-bay werkt niet, veel te omslachtig en te afstandelijk. Marktplaats werkt wel. Je ziet een artikel, belt diegene op en gaat het ophalen. Klaar! En als je dan eens zoekt op e-bay vind je folders, stickers en bekerhouders voor de desgewenste auto maar nooit het ding zelf. Jammer.
Dirk - je hebt vaak gelijk maar nu niet!
Ebay WERKT WEL en perfect zelfs! 2 maanden terug nog een mooie AMISUPER verkocht die verscheept is naar Canada.
in 1e instantie al verkocht aan een duitser die niets van zich liet horen - dus: Hup er weer op en mensen pas serieus nemen met een historie achter hun naam (zoals ik = 100% positief na 100 transacties).
Bull mailtjes bij verkoop beantwoordt ik niet en pik de serieuze eruit. Zo heb ik al best wel wat auto's (klassiek) verkocht.
Raar hè dat het aandeel van een "nietwerkende" company zo machtig over de hele wereld is geworden? Zo erg dat ze gewoon heel marktplaats konden overnemen.
Ook raar dat de belgische en vooral de hollandse EBAY zo waardeloos is (vergelijk bijvoorbeeld met de duitse) omdat wij er misschien niet mee kunnen omgaan?
MARKTPLAATS werkt niet! Het bied systeem is daar consequentieloos en daarom ook waardeloos. Oplichting is doorgaans mogelijk door dezelfde figuren - bij Ebay kan het natuurlijk ook - maar veel lastiger als men het langdurig wil oplichten.
wel zit er kracht in dat veel mensen voor locale dingen prima in de buurt kunnen zoeken. Serieuze mensen maken natuurlijk gewoon een afspraak met de verkoper.
Op iedere internetplek zitten er idioten (geloof dat ze er hier ook wel eens zijn
) dus: Play the game en het werkt...