Goed initiatief hoor, vakantie + alfa's is een zeer goede combinatie Ik zal er ook is een foto bij knallen, tevens de eerste foto van mijn 33 die op dit forum gepost is
Deze foto is vorig jaar genomen tijdens een weekje in de Ardennen
Kijk, nu snap ik het..iig uitleg!Laat je niet gek maken, op photobucket komen al je camera gegevens er gewoon onder te staan, dus dat weet iedereenHoe ze jij nu dat het een ricoh caplio is
Aniwee, je kunt er leuke foto's mee maken, maar niet veel meer dan dat
zoiets bv
File size: 226086 bytes
File date: 2005:11:14 13:28:24
Camera make: RICOH
Camera model: Caplio RR30
Date/Time: 2000:00:17 11:48:39
Resolution: 640 x 480
Flash used: No
Focal length: 9.3mm
Exposure time: 0.500 s (1/2)
Aperture: f/3.3
ISO equiv.: 154
Whitebalance: Auto
Metering Mode: matrix
Exposure: program (auto)
Comment: Unicode
Thx
nog wat meer: (zullen nog wel meer fotokes volgen vrees ik selectie)Moi!
Cor en ik zijn weer terug van onze Sicilië-trip. Ik noem het bewust geen Targa Florio-trip meer want dat hele evenement stelde weinig voor. Later daarover meer in een aparte topic.
Wij hebben in ieder geval een schitterende reis achter de rug. Hier alvast de eerste plaatjes: KLIK
Ik zal er later nog wat meer plaatsen. Een aantal vriend(inn)en is al per mail op de hoogte gehouden, ik zal hier in die andere topic ook nog iets van een verslagje plaatsen.
Hmmmm. ik ben nog niet zuidelijker dan Winterswijk geweest........Gave foto's , ben benieuwd naar het reisverslag. Ben nog niet zuidelijker dan Rome geweest met de Alfa, maar dat staat nog wel op mijn verlanglijstje.