Bye Bye
Adios, JR
Of het is een hele lange proefrit......Is dat niet erg weinig: 950 euro? Maar goed, dat neemt niet weg dat je zonder te betalen hem mee mag nemen!
Erg lullig natuurlijk dit. Alleen wil ik de beste verkoper wel aanraden om zelf niet zulke uitspraken te doen als het al uit handen gegeven is aan de politie / justitie. Voor je het weet voert de dief aan zich teveel bedreigd gevoeld te hebben om contact op te nemen met de verkoper...HET GAAT OM EEN ZWARTE ALFA ROMEO 145 MET HET KENTEKEN
JP-VX-79
DE KOPER IS ER VANDOOR GEGAAN MET MIJN AUTO ZONDER TE BETALEN.
DEZE GRAPPENMAKER KOMT UIT BERGEN OP ZOOM,ALS JE DIT BERICHT LEEST ZOU IK ALS IK JOUW WAS MAAR HEEL SNEL DE REST VAN HET GELD OVERMAKEN OP MIJN REKENING(168-721-889)IK WEET WAAR JE WOONT DUS ANDERS KOM IK HET ZELF WEL HALEN,DE POLITIE WEET ERVAN ALLES HEBBEN ZE AL NA GETROKKEN.DUS ALS IK JOUW WAS ZOU IK HET MAAR SNEL OVERMAKEN.
Ik had het ook niet zo gedaan. Ik zou het lekker aan de politie over laten.Erg lullig natuurlijk dit. Alleen wil ik de beste verkoper wel aanraden om zelf niet zulke uitspraken te doen als het al uit handen gegeven is aan de politie / justitie. Voor je het weet voert de dief aan zich teveel bedreigd gevoeld te hebben om contact op te nemen met de verkoper...HET GAAT OM EEN ZWARTE ALFA ROMEO 145 MET HET KENTEKEN
JP-VX-79
DE KOPER IS ER VANDOOR GEGAAN MET MIJN AUTO ZONDER TE BETALEN.
DEZE GRAPPENMAKER KOMT UIT BERGEN OP ZOOM,ALS JE DIT BERICHT LEEST ZOU IK ALS IK JOUW WAS MAAR HEEL SNEL DE REST VAN HET GELD OVERMAKEN OP MIJN REKENING(168-721-889)IK WEET WAAR JE WOONT DUS ANDERS KOM IK HET ZELF WEL HALEN,DE POLITIE WEET ERVAN ALLES HEBBEN ZE AL NA GETROKKEN.DUS ALS IK JOUW WAS ZOU IK HET MAAR SNEL OVERMAKEN.
Haal tijdens het wisselen altijd de sleutel uit het contact. Dan voorkom je dat de koper snel wisselt en voordat jezelf bent ingestapt en kan wegrijden.en toch gebeurt het zomaar, maat van me was meegegaan om zijn Seat Leon Cupra te demonstreren, tijdens de wissel was de potentiele koper sneller in de auto gaan zitten ... en vroemm weg was ie.
Vroegah was alles beter (ook/juist de auto's )Kom op zeg.....
Shit happens, ellende gebeurt, en iedereen kan het haasje zijn. Wat heeft dit mety de dag van vandaag te maken? Dit gebeurde toch ook al in de jaren 70 al!
Met een beetje geluk komt die vanzelf terug naar zijn stal !even een proefrit maken op een prachtige bruine ruin en niet meer terug komen.
Misschien primitief, maar ik ben bang dat dat ook het enige is wat indruk maakt bij dit soort lieden.Maar 't is wel lullig. Jorix heeft wel gelijk, die {WE} komt wel over alsof 't ganse knokteam reeds startklaar staat.....