di jun 06, 2006 21:38
Vandaag de laatste dingen gedaan en proefgereden. De 4 mengselschroeven 3 slagen uitgedraaid en de carbs gesynchroniseerd. Loopt prima nu, gelijkmatig en je hoort hem haast niet lopen stationair. Het rijden gaat prima, geen gekke dingen, geen backfire, geen ploffen in de uitlaat. Eigenlijk precies zoals de 8V liep. De gehoopte vermogensexplosie is er zeker niet, lijkt zelfs minder tot 5000 toeren, verder durf ik nog niet te gaan. Hij geeft er eigenlijk geen blijk van op een te arm mengsel te lopen. Maar we zullen zien. Eerst maar eens een paar weken rustig rijden, zoals hij nu liep durf ik er best mee naar mijn werk te gaan. Nog wat kleine probleempjes, de koppeling blijft af en toe plakken en de dwarsstang die ik gemaakt had kwam toch steeds tegen de uitlaat, heb ik er weer afgehaald moet iets lager worden. De benzinepomp heb ik voorlopig gewoon via het contact geschakeld, wel met een relais maar moet nog zo'n LPG relais halen dat de pomp uitgeschakeld als de motor afgeslagen is.
So far so good.
'06 GS, Sud '76 Ti '82 QO, '81 Montecarlo, '80 308 '84 Guzzi LM, '82 Yamaha XT