Tsja, doe nou allemaal niet teveel moeite. Die klavers zeggen nu nog niets. Pas als we een echt puntensysteem hebben, dan pas kan je echte klavers verdienen! Hmm.. misschien moet ik iedereen dan z'n bij elkaar gespamde klavers weer terugnemen? :mrgreen:
Pff.......we zien wel.Tsja, doe nou allemaal niet teveel moeite. Die klavers zeggen nu nog niets. Pas als we een echt puntensysteem hebben, dan pas kan je echte klavers verdienen! Hmm.. misschien moet ik iedereen dan z'n bij elkaar gespamde klavers weer terugnemen? :mrgreen:
@GTV 6... Kun je straks nog een keertje...
Strak plan Jorix .Mag je voor mij nu al toepassenTsja, doe nou allemaal niet teveel moeite. Die klavers zeggen nu nog niets. Pas als we een echt puntensysteem hebben, dan pas kan je echte klavers verdienen! Hmm.. misschien moet ik iedereen dan z'n bij elkaar gespamde klavers weer terugnemen? :mrgreen:
En jij hebt er al: Totaal berichten: 92Het gaat momenteel inderdaad enorm hard met de postings. We zitten nu al binnen twee dagen op ruim 2% van het aantal postings op het vorige forum... Ongekend!