Onderstaande quote uit een
eerder topicgeplukt ("Ballotage-commissie")
@Moderators: Wellicht terecht dat jullie je afzijdig houden in dit topic, maar ik (en misschien anderen met mij) ben best nieuwsgierig naar jullie mening en technische haalbaarheid van eea. Of zijn deze meningen als 'privé-posts' gedeeld?
Ik volg het topic met belangstelling. Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar ikzelf heb hierover nog geen meningen gedeeld per privé-bericht. Ik heb uiteraard wel een mening maar die houd ik uit hoofde van mijn functie even voor me. Aanstaande woensdagavond komen de moderators bij elkaar om te praten over nieuwe functionaliteit voor de website, en dan zullen we ook zeker het forumbeleid weer eens uitgebreid bespreken. Discussieer in de tussentijd vooral verder, zou ik zeggen!
Dit is van 29 mei jl., de moderator-bijeenkomst is dus nu een week geleden. Ook hier nog geen reactie op helaas.
Overigens is de goede raad van 'negeren en proberen plezier te houden' gemakkelijker gezegd dan gedaan. Het kost moeite om rustig te blijven als er zo duidelijk wordt uitgedaagd. In zo'n geval is een pb misschien een betere optie, maar dat kan aan de andere kant weer erg makkelijk ontsporen ook...
Er hoeft van dit forum echt geen 'politie-staat' te worden gemaakt, maar de moderators zijn erg stil de laatste weken terwijl er in mijn ogen best aanleiding toe is om wat vaker een vermanend vingertje te zwaaien. Wél consequent en bij voorkeur met uitleg
@ Dré en alle anderen hier die het gezellig willen maken/houden: Houd moed, de overgrote meerderheid hier vindt dit een fijn forum en wil dat graag zo houden (/verbeteren) en stelt de aanwezigheid van de meeste anderen op prijs. Of dit nu is om de technische hulp, uitwisselen van Alfa-wetenswaardigheden, delen van meningen/voorkeuren over bepaalde type Alfa's, het spotten van mean Giulia's, 75's, 33's et cetera...