Al lang verlopen ?Ik heb hier nog patenten liggen uit de oude doos van viscositeitsmeters die mijn vader heeft gemaakt om kunstharsen op viscositeit te meten (polyesthers ed).
Kopen?
Al lang verlopen ?Ik heb hier nog patenten liggen uit de oude doos van viscositeitsmeters die mijn vader heeft gemaakt om kunstharsen op viscositeit te meten (polyesthers ed).
Kopen?
Kopen?
vergelijk het met bakstenen.Oke, nou snap ik `t echt! (hoop ik) Opbouwen:
http://www.periodieksysteem.com/elem_nl.cfm?IDE=Si
GRT,
Ram6
je kunt ze metselen dan wordt het sterk en je kunt ze opelkaar stapelen maar met de eerste stevige wind valt de muur om.
@ ARGTV3V6TB:
Leuk PU.
Ik heb hier nog patenten liggen uit de oude doos van viscositeitsmeters die mijn vader heeft gemaakt om kunstharsen op viscositeit te meten (polyesthers ed).
Kopen?
maar wel vloeibaar voor polymerisatie net als bier
pu is dan ook geen kunsthars he
ik wou dat ik het geld had om een pu fabriekie te kenne bouwen.... (a 300 miljoen ) dan ken ik ook makkelijk racen (netto winst per ton, 1000 euri en we maken per dag maar 780 ton )Zeg ik niet want anders gaat iedereen reesenBen inmiddels wel benieuwd wat je precies doet, beroepsmatig uiteraard...ja dat verkoop ik ook. goede handel, kun je van reesen
Zeg ik niet want anders gaat iedereen reesenBen inmiddels wel benieuwd wat je precies doet, beroepsmatig uiteraard...ja dat verkoop ik ook. goede handel, kun je van reesen
nee hoor zoek maar op mijn website
Spannend????
Ik heb wel even gekeken maar kreeg een typische popup van een hometrainer ofzo.nee hoor zoek maar op mijn website
Spannend????
ok ok... dan hebben we coriolis meters doen het perfectmaar wel vloeibaar voor polymerisatie net als bier
pu is dan ook geen kunsthars he