Andretti Molletti

Re: RE: BESTUURLIJKE MENING SCARB FORUM GEWENST!!!!!

wo jun 07, 2006 21:54

*heel simpel, corrigeer diegenen die het verpesten met een pb, dan een ban en dan is het klaar, postings verwijderen en ok, werkkt bij het 155-register prima*
Ik hoop dat de moderators dit ook lezen ;)

alfaromeo155

RE: BESTUURLIJKE MENING SCARB FORUM GEWENST!!!!!

wo jun 07, 2006 21:57

en er dan ook wat mee doen. :( was namelijk altijd een leuk forum maar 't werd al minder, en dan zit er niet eens van het begin bij.

ARGTV3V6TB
Guru
Guru
Contacteer: Yahoo! Messenger

wo jun 07, 2006 22:09

vind het toch grappig dat jullie altijd de mensen zijn met de problemen (of ze naar voren proberen te krijgen) cees je ben geloof ik zelfs al is ff eruit geweest ivm met dit soort dingen...

als jullie nou gewoon hetzelfde doen als ik... niet reageren en of er totaal geen belangstelling aan geven dan is het snel over... ok ik heb dat ook moeten leren en moeten aanzien (als mod van het 164 register) maar het werkt iig wel voor je zelf!!! en laten we wel wezen, je bent zelf beheerder over je zelf en zolang je zelf er niet aan ergerd (door het te negeren oid) dan is het ook snel over (voor je zelf).. en aangezien de mods op dit forum er ook geen aandacht aan schenken zal het best door de beugel mogen lijkt me....

ciaoo
mischa
m.a.w. geen aandacht meer aan dit forum schenken...

oke das duidelijk, wordt aangewerkt.
Dat staat er niet Dre, beter lezen !

Geen aandacht meer aan bepaalde forumleden schenken.
jus dat bedoel ik....

tis wel jammer dat het wederom naar boven komt, ik had gedacht (gehoopt) dat er van de vorige keer geleerd was... blijkt dus van niet.
ik krijg netjes van kees een pb-tje met een bevestiging (otw dattie het met me eens is) en daarmee is het volgens mij klaar...

maar sorry dat ik het zeg dre, als je mijn post al niet "goed" leest ja ach, dan ken je blijven ouwehoeren maar je verziekt het alleen maar voor je zelf op die manier (en dan bedoel ik dat je er zelf aan ergerd en niet de mensen die jou de ergenissen brengen) begrijp me aub niet verkeerd want ik vind ook dat je gelijk heb, maar ik stoor me er niet aan snappie... (denk om je hartkleppen zouden ze hiero zeggen in hellevoet ;-) )
Afbeelding
De flaterfoon, net als een alfa klinkt heel bruut :D (speciaal voor dink ;-) )

thomfr
Advanced Member
Advanced Member
Contacteer: Website

do jun 08, 2006 14:47

Gewoon negeren Dré, doe ik ook..

Gewoon wel leuk genieten van de mensen die wel leuke (Alfa of minstens direct aan onze hobby gerelateerde zaken) posten. Je hulp en humor wordt nog steeds zeer gewaardeerd.

Thom
It all started with a very popular coupé that was winning everything without having anything particularly special.
Carlo Chiti

1973 Giulia 1750 Super
1990 75 TS
1965 Volvo Duett
1967 Volvo Amazon 123GT
2015 Volvo V70

Floor
Guru
Guru

do jun 08, 2006 14:51

Gewoon negeren Dré, doe ik ook..

Gewoon wel leuk genieten van de mensen die wel leuke (Alfa of minstens direct aan onze hobby gerelateerde zaken) posten. Je hulp en humor wordt nog steeds zeer gewaardeerd.

Thom
:thumbs: Zo werkt het voor mij ook.
Oo==v==oO

jaben
Advanced Member
Advanced Member
Contacteer: Website

do jun 08, 2006 15:18

Wederom deze vraag.. specifiek het zieken van 5sterren zou ik graag een mening over horen...:(
Normaal hou ik me op de achtergrond in dit soort onderwerpen. Maar hier heeft Dre echt gelijk. Ik erger me gigantisch aan die 5sterren. Wat deze persoon wil bereiken op dit forum is me totaal onduidelijk. Ik vind dat als je een negatieve bijdrage leverd aan het forum, je verbannen moet worden.

Dit is het eerste en laatste wat ik hier over post.
Alfetta QO TS (project)
www.jorisaben.nl
www.happyheads.nl
Afbeelding

Ezin Rossi
Full Member
Full Member

do jun 08, 2006 15:32

Onderstaande quote uit een eerder topicgeplukt ("Ballotage-commissie")
@Moderators: Wellicht terecht dat jullie je afzijdig houden in dit topic, maar ik (en misschien anderen met mij) ben best nieuwsgierig naar jullie mening en technische haalbaarheid van eea. Of zijn deze meningen als 'privé-posts' gedeeld?
Ik volg het topic met belangstelling. Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar ikzelf heb hierover nog geen meningen gedeeld per privé-bericht. Ik heb uiteraard wel een mening maar die houd ik uit hoofde van mijn functie even voor me. Aanstaande woensdagavond komen de moderators bij elkaar om te praten over nieuwe functionaliteit voor de website, en dan zullen we ook zeker het forumbeleid weer eens uitgebreid bespreken. Discussieer in de tussentijd vooral verder, zou ik zeggen! :)
Dit is van 29 mei jl., de moderator-bijeenkomst is dus nu een week geleden. Ook hier nog geen reactie op helaas.

Overigens is de goede raad van 'negeren en proberen plezier te houden' gemakkelijker gezegd dan gedaan. Het kost moeite om rustig te blijven als er zo duidelijk wordt uitgedaagd. In zo'n geval is een pb misschien een betere optie, maar dat kan aan de andere kant weer erg makkelijk ontsporen ook...

Er hoeft van dit forum echt geen 'politie-staat' te worden gemaakt, maar de moderators zijn erg stil de laatste weken terwijl er in mijn ogen best aanleiding toe is om wat vaker een vermanend vingertje te zwaaien. Wél consequent en bij voorkeur met uitleg ;)

@ Dré en alle anderen hier die het gezellig willen maken/houden: Houd moed, de overgrote meerderheid hier vindt dit een fijn forum en wil dat graag zo houden (/verbeteren) en stelt de aanwezigheid van de meeste anderen op prijs. Of dit nu is om de technische hulp, uitwisselen van Alfa-wetenswaardigheden, delen van meningen/voorkeuren over bepaalde type Alfa's, het spotten van mean Giulia's, 75's, 33's et cetera...

Aikon1694
Advanced Member
Advanced Member

do jun 08, 2006 15:52

Ik ben het in principe eens met Andretti Moletti dat er wel wat strenger opgetreden worden tegen (veel) onzin.
Daarnaast moet ik zeggen dat de laatste postings van 5 sterren (zeg ongeveer week of 2 weken) allemaal netjes en correct waren.
Dus het lijkt te werken...

(of heb ik een aantal postings van 5 sterren gemist?)

Het forum begint m.i. een beetje te lijden aan meer kwantiteit dan kwaliteit.

kroehlur

do jun 08, 2006 15:55

Ja.

Rees-Cees

do jun 08, 2006 16:17

Ja.
:wink:

alfa6
Member
Member

do jun 08, 2006 16:59

Wat een oude koeien zeg ... als sinds usenet bestaat (nieuwsgroepen) wordt er 'getrolled' het paradigma is dan ook: "Don't feed the trolls", oftewel: schenk er geen aandacht aan, dan houden ze vanzelf op.

De meest simpele oplossing lijkt me een "ignore-script" te installeren (deze bijvoorbeeld: http://www.phpbbhacks.com/download/789).
Hiermee geef je elke gebruiker van het forum de mogelijkheid andere gebruikers te negeren (je ziet zelfs hun postings niet meer).

Chris
Wijsheid komt met de jaren, maar vaak komen alleen de jaren.

kroehlur

do jun 08, 2006 17:11

Verschil t.o.v. usenet is dat het hier een forum is met moderators, algemene voorwarden en waarvan je lid moet worden (en weer van uitgesloten kan worden). Dat is op usenet niet zo. Daarom hoeft die ouwe koe eigenlijk niet uit de sloot getrokken te worden en kunnen de trolls lekker onder hun bruggen blijven zitten.

Tenminste als er idd gemodereerd werd hiero.

ASO75

do jun 08, 2006 21:18

Zeikerd, zeikerd, wat is een zeikerd?
Er zijn ook mensen die Andretti Molletti een zeikerd vinden...

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

do jun 08, 2006 21:24

Die "zeikerd" schrijft wel mijn kop er mee terug op hoor :wink:
Wa gade doen ? DE POLIES BELLEN ? Afbeelding

tis een sprint
Guru
Guru

do jun 08, 2006 21:25

=D>

das duidelijk!
Gehad: Sud Sprint
156 foute fiat
33 sw duopenotti :twisted: its alive' its alive :twisted:

Afbeelding

Terug naar “Het Forum Café”