WATde eerste die nu nog wat post, krijgt mijn compressiemeter zaliger tegen zijn ba**es...en die laat sporen na hoor !
Mag ik je hier dan voortaan aan houden???Ik neem aan dat hij bedoelt dat er verschillende interpretaties van het woord 'zeikerd' zijn en verschillende interpretaties over wat wel en niet kan/mag op een forum.
Zullen we het weer over Alfa's hebben, please?
Nou , ik weet nu dus hoe jij daarover denkt maar die knop zal door mij dus nooit worden ingedrukt. Net zoals vroeger op de peuterspeelplaats zeker . "juffrouw, petertje trok aan m'n haar". Kom op zeg, als je oud genoeg bent wil je zo'n knop toch niet gebruiken! Leven en laten leven en de grens laten bepalen door moderators , alhoewel ik die niet altijd consequent vind.Zodra iemand een opmerking plaatst die echt niet door de beugel kan (we zijn allemaal toch oud genoeg om dat te bepalen) dan gewoon
Huppatee
Nooit heb ik enige garantie aangesproken, noch heb ik een lidmaatschapsnummer van SCARB. Als ik dat wenselijk vind merk je het wel.Het bezit van een AR geeft geen enkele garantie!!!
Wat is dan je lidmaatschapsnummer van de SCARB???
Deelnemen aan een forum geeft ook bepaalde verplichtingen...
Voordat dit in een woordenstrijd ontaard waar niemand zijn gelijk in kan halen: het clubforum is een open forum, voor SCARB- en niet SCARB-leden.
Als je je als niet lid op het forum begeeft, dan lijkt het mij wel duidelijk dat je posts zinvol zijn en dat je op een gegeven moment opmerkingen waarvan je inmiddels weet dat ze niet goed vallen in het forum voor je houdt.