Blijft knap: eerste post op een forum en meteen offtopicAls het toch om dezelfde gebruikers gaat.....
Let maar niet op die mislukte journalist, die hebben ze wel snel genoeg door.
Blijft knap: eerste post op een forum en meteen offtopicAls het toch om dezelfde gebruikers gaat.....
Ja Michel, ik zie daar bij jouw naam ook al 6 sterren staan....Misschien is het wel een flauwe grappenmaker ?
Als het toch om dezelfde gebruikers gaat.....
Mislukte journalistAls het toch om dezelfde gebruikers gaat.....
Niet iedereen is een Subaru liefhebber headviseer ik dat extra sterretje de volgede keer niet te vergeten.
Tsja.. het zal vast lastig geweest zijn om net als jij vanaf het netwerk van de Telegraaf te posten.... (of zeg ik nu teveel...? )Verder leuk uitgevoerd. En slechte IP info trouwens...
Nee, dat is heel televaag....Tsja.. het zal vast lastig geweest zijn om net als jij vanaf het netwerk van de Telegraaf te posten.... (of zeg ik nu teveel...? )Verder leuk uitgevoerd. En slechte IP info trouwens...
Nope, dat wisten we al héTsja.. het zal vast lastig geweest zijn om net als jij vanaf het netwerk van de Telegraaf te posten.... (of zeg ik nu teveel...? )
Ja, je zegt teveel. Deze info behoor je niet rond te bazuinen. En zeker niet als webmaster. Zo verraad je ook nog eens je nicknames...Tsja.. het zal vast lastig geweest zijn om net als jij vanaf het netwerk van de Telegraaf te posten.... (of zeg ik nu teveel...? )Verder leuk uitgevoerd. En slechte IP info trouwens...
Heel goed. Als je van mening bent mensen bang te moeten maken met het verzamelen van IP adressen (wat niet mogelijk is, geloof mij, en anders zie ik graag mijn IP adres in een PB) kan je de bal terug verwachten. Two can play that gameIk weet even genoeg.