Aangezien ik niks te verbergen heb, en iedereen mij kent, mag diegene die mijn IP adres zomaar even kan zien, het hier meteen neerpoten ! Ik ben benieuwd.
Jorix & co mogen uiteraard NIET meedoen
Ja zn werkgever ook.. waarschijnlijk op het moment dat ie weer es aan het werk gaat ipv diverse fora te lopen zieken met taalgebruik die hem eigenlijk boven de pet gaat.ik wacht....
Ik heb absoluut geen behoefte om met jou te discussieren. Kon in het begin nog enig sympathy voor je opbrengen. Maar goed, nog een uurtje en je mag weer naar huis !Dit bedoel ik nou: Geen stijl...
Doe eens behoorlijk mee in zo'n discussie en beheers je incontinente gedrag is mijn mening,
Dan kun je weer normaal antwoord verwachten. Rees-Cees kreeg dat ook via PM. Even goede vrienden..
Kunt u uw "normale" gesprekken niet met uw collega rioolratten van die vage roddelkrant waar u werkt voeren? Heb niet de indruk dat iemand hier zit te wachten op die gesprekken van u.Jij wacht, maar is dat een leuk antwoord?
Ik open een normaal gesprek wederom.
Inkoppertje: geen nieuws, vandaar dat je hier loopt te zieken. KomkommertijdAllemaal laag niveau antwoorden.
Jammer maar geen nieuws helaas...
??????? Goeie vrienden??????Dit bedoel ik nou: Rees-Cees kreeg dat ook via PM. Even goede vrienden..