Da's inderdaad beter.....Ouwehoeren jullie hier maar over door dan ga ik nog even wat meane 75s bekijken, want dát is waarom ik hier op het forum zit.
Kende je deze al? Onderdelen kosten wat Ch. Frankskes maar het lijkt me aardig mean spul...
Da's inderdaad beter.....Ouwehoeren jullie hier maar over door dan ga ik nog even wat meane 75s bekijken, want dát is waarom ik hier op het forum zit.
zo, even vet off topic (hoera!, dit gaat over Alfa's!): die toko heeft koele shizzle! Daar gaat yuri waarschijnlijk wel wat frankskes heenbrengen tzt...Da's inderdaad beter.....Ouwehoeren jullie hier maar over door dan ga ik nog even wat meane 75s bekijken, want dát is waarom ik hier op het forum zit.
Kende je deze al? Onderdelen kosten wat Ch. Frankskes maar het lijkt me aardig mean spul...
Nee allemaal bestuurdersAllemaal bestuursleden
okiedo!het gedoe met Allessandro is ook via mail en telefoon hopelijk afgehandeld.
Dat zal tijd worden ook zeg. Wat een gesodemieter hier de laatste tijd. Weer erg veel topics met 5 a 6 pagina`s op 1 dag. Dat komt niet goed zo. Volgens mij haken er een aantal forumleden af hier door dit. Beetje jammer.En dan gaan we nu met z'n allen weer lekker gezellig doen!
Het is vanaf gisterenavond anders best gezelligDat zal tijd worden ook zeg. Wat een gesodemieter hier de laatste tijd. Weer erg veel topics met 5 a 6 pagina`s op 1 dag. Dat komt niet goed zo. Volgens mij haken er een aantal forumleden af hier door dit. Beetje jammer.En dan gaan we nu met z'n allen weer lekker gezellig doen!
Nee, joh. Das juist de zeur topic. Humor is voor alle andere topics.Het is vanaf gisterenavond anders best gezelligDat zal tijd worden ook zeg. Wat een gesodemieter hier de laatste tijd. Weer erg veel topics met 5 a 6 pagina`s op 1 dag. Dat komt niet goed zo. Volgens mij haken er een aantal forumleden af hier door dit. Beetje jammer.En dan gaan we nu met z'n allen weer lekker gezellig doen!
Eindelijk weer humor ipv gezeur:
http://www.alfaclub.nl/phpbb/viewtopic.php?t=13502