Hallo, dan.
Bij deze stel ik me even voor als giulia adept.
Heb pas in 2004 mijn rijbewijs gehaald en toen ook mijn eerste auto gekocht: Een 2.0TS 155.
Waanzinnige auto. Snel, wendbaar en ze zag er goed uit. Enige nadeel was dat ze geen achterwielaandrijving had.
Toen ik vorig jaar naar Afghanistan ging heb ik haar verkocht. Met pijn in mijn hart maar er was ook genoeg mee mis.
Goedkoop verkopen was helaas de goedkoopste en snelste oplossing.
Toen dacht ik: Straks als ik terugkom koop ik een 156SW of een 147 maar bedacht toen dat er vroeger, héél vroeger ook al snelle auto's waren.
En ik kwam erachter dat het virus mij in mijn kleuterjaren al aangreep.
Dan zat ik bij mijn vader achterin de Mini te schreeuwen dat we die Giulia die ons net voorbijraasde moesten inhalen en dan legde hij me geduldig uit dat dat nu eenmaal niet kon omdat (romatische modus) er geen auto was die aan een Giulia kon tippen (romatische modus).
Dat is me denk ik een beetje bijgebleven want van mijn toelages heb ik dan een Giulia 1600 Super gekocht (biscione).
Omdat ik elke dag 140klikken rijd heb ik er een gastank in laten leggen en nu ik weet hoe ik daar mee moet rijden, bevalt dat uitstekend.
Lekker goedkoop en ze is er niet minder temperamentvol door!
Ik vertrek binnenkort voor een vier maanden naar de States en dan ga ik haar een beurt geven: Overspuiten in bordeaux metallic en 2.0TS blok in het vooronder en een paar mooie ijzers eronder.
[img]http://tk.files.storage.msn.com/x1pqP5n ... PEqnQABGLn][/img]
Hoop dat de link gelukt is.
Grtz.
Patrick