Pimped or not, ze heeft weer een lekker kontje.
Manoman.....wat mis ik soms m'n oude 33.
Van dat soort geintjes krijg je het ineens heel erg warm...De achterbupmer zit erop. Daaronder de randen in de tectyl gezet. Voor het rechterlicht zoeken we nog een alternatief. De arelectorstrip hebben we met PVC lijm (afvoer en riolering) in elkaar gezet en ziet er weer prachtig uit; geen spoor van de alg en het vuil die erin waren geslopen. Ondertussen het racegaas zwart gespoten voor de voorkant en de voorzijde in de bodycoat gezet. Het resul;taat van de voorbumper de volgende keer. We zijn er ondertussen achter dat we een (duur) foutje hebben gemaakt: De randen onder de koplampen zijn nog niet gespoten.......
Ik vind deze skirt prima staan hoor! Samen met de voorbumper lekker agressief zonder teveel door te slaan! (tenzij dat in het kader van pimpen wel de bedoeling was natuurlijk)Vanavond weer aan de slag geweest met de pimpmobiel. Vooral Jeroen heeft zich nuttig gemaakt bij de wederopbouw. Ik ben door het kapotmaken van de goede linkerkoplamp (zie 'gezocht') minder productief geweest. Hieronder wat sfeerbeelden: Tectyleren dorpel, opbouw front gerealiseerd en de 'dikke skirt. We twijfelen nu of we niet een dikker e skirt hadden moeten nemen (type1). Oordeel zelf!
Volgens mij komt Klaas dan langs met zijn andere project, de EVO!hoe staat het er mee?................ of zien we hem op het SS ?!