Zal ik maar uitleggen waar we naar gekeken hebben dan?
(Niet schieten hë, een GTA is niet echt het snelste wat je op een circuit vind.
)
Het is een stukje uit een bestmotoring video. Maar een stukje wat nooit is vertaald in het engels. (Er bestaan ook volledig engels ondertitelde dvd's van.)
Het circuit is tsukuba. (ook in gt4 op de playstation
)
De attack tijden zijn de tijden van de auto's in een zoort kwalificatie, gewoon welke auto kan wat voor snel rondje neerzetten.(mischien wel gereden door dezelfde rijder.)
Uitslag:
1) Honda integra type R 1:09:34
2) VW Golf R32 1:09:55
3) Alfa 147 GTA 1:10:01
4) Audi A3 3.2 1:10:42
5) BMW 130i 1:11:07
De race die hierna volgt is puur voor het kijkplezier, de rangorde staat hierboven al
Er wordt nu gestart in de omgekeerde volgorde en dan mag de snelste auto proberen de langzaamste in te halen.
De subaru was alleen aanwezig als camera auto omdat die veel te snel was voor de rest, maar wel leuk plaatjes kan schieten zo.
Dan de beste tijden in de race:
Bij lange races kun je nog zien of de remmen minder worden, of de motorolie te heet.
Hier niet echt van toepassing, zegt meer iets over de hoeveelheid verkeer bij een auto.
De rijders zijn allen van een erg hoog niveau. En rijden bijna allemaal grote japanse kampioenschappen, denk niet dat hier op dit forum ook maar iemand zit die betere lijnen rijdt dan deze mannetjes.
Dat ventje in het groen is bekend als "the driftking" gooi maar eens in google. De lange in het geel in de R32 is hattori. De rest kan ik zo gauw niet plaatsen.
Dat die honda de snelste is vind ik niet echt een verrassing. Staat het dichtste bij een circuitauto van het hele veld.
Die bmw valt me wel heel erg tegen.