Heb zelf zo'n machine gehad.
Distributie: ELKE 60.000 km! En niet later.
Let op: de 24v kan een zuipschuit zijn, en heeft minder koppel dan een 12v.
Tegen een 2.4 jtd leg je het tot de 120 af, of je blijft er naast hangen...
Veel plezier!
Nee op gas lever je weer vermogen inOf je geeft gas!
Lijkt me een beetje onwaarschijnlijk hoor als je de gegevens erbij pakt is het een heel verschil ik weet nie of t in t echt ook is ok de 2.4 jtd is snel maar op papier is de V6 24v toch echt sneller......hij heeft 50 pk meer, ok 80 nm minder trekkracht maar of die 80 nm verschil maken tegen de toeren die een v6 maakt ik weet t nie.Tegen een 2.4 jtd leg je het tot de 120 af, of je blijft er naast hangen...
Heb geen V6, maar m'n 2.0 JTS heeft net vorige week z'n 60.000 km beurt gehad. Voor vervanging distributieriem + spanner kosstte dit ruim EUR 280,= excl. de BTW. Dus uurloon + onderdelen.Bedankt voor de tips betreffende de wissel van de riem.
Ik ging ervan uit dat ik nog wel even door kon rijden. Omdat ik momenteel 70000 km heb gereden met mijn 166 ben ik dus al over de 60000 km heen. Ik heb nog wel garantie maar zal de distr. riem toch laten vervangen. weet iemand wat de kosten hiervan zijn?