Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

RE: Rare dingen @ transaxledag

ma jun 26, 2006 20:35

Maggekik nu eens ambetant zijn en u tegenspreken ? Je MAG NIET ongekeurd rondrijden, da's een ding, tenzij op weg naar de keuring. Dat even te buiten gelaten. Je mag dus WEL je nummerplaten op de auto schroeven, in afwachting van je nieuwe inschrijvingsbewijs. Maar dan mag je NIET in het buitenland rijden !!! Dubbele overtreding dus !! :mrgreen:

Maarreuh, ik wil hier even geen mieren sexueel misbruiken, dat soort "gefoefel" hoort nu eenmaal bij ons Belgenlandje :wink: Je wil echt niet weten waar mijn "platen" al allemaal "tussen licht en donker" opgehangen zijn.... 8). Maar als je een Hollandse "agent van polies" was tegengekomen, had je toch even een en ander mogen uitleggen hoor ! :lol:
Wa gade doen ? DE POLIES BELLEN ? Afbeelding

SPIDERVELOCE1750

Re: RE: Rare dingen @ transaxledag

ma jun 26, 2006 20:46

Maggekik nu eens ambetant zijn en u tegenspreken ? Je MAG NIET ongekeurd rondrijden, da's een ding, tenzij op weg naar de keuring. Dat even te buiten gelaten. Je mag dus WEL je nummerplaten op de auto schroeven, in afwachting van je nieuwe inschrijvingsbewijs. Maar dan mag je NIET in het buitenland rijden !!! Dubbele overtreding dus !! :mrgreen:

Maarreuh, ik wil hier even geen mieren sexueel misbruiken, dat soort "gefoefel" hoort nu eenmaal bij ons Belgenlandje :wink: Je wil echt niet weten waar mijn "platen" al allemaal "tussen licht en donker" opgehangen zijn.... 8). Maar als je een Hollandse "agent van polies" was tegengekomen, had je toch even een en ander mogen uitleggen hoor ! :lol:
Met deze uitleg zijt gij Uw avatar waardig Michel :lol:

Voor den Hollandse polies hadden wij uiteraard ook de documenten van de koerstomat bij . Die gasten kennen het verschil niet tussen een 90 en een 155 :lol: Tenzij natuurlijk @@ in Brabant rondwaardde :shock: Maar daar zouden we dan natuurlijk met kunnen klappen :wink:

Kristal

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

ma jun 26, 2006 20:55

Weet je wat @@ zou zeggen ? U rijdt met een Alfa, meneer, en hebt de papieren bij van een Fiat ? Hoe kan dat ?
Dubbele boete dus. Het rijden met valse kentekekens en smaad aan Alfa Romeo's (zomaar een 90 voor een fiat laten doorgaan :evil: ) :wink:

SPIDERVELOCE1750

ma jun 26, 2006 20:59

Weet je wat @@ zou zeggen ? U rijdt met een Alfa, meneer, en hebt de papieren bij van een Fiat ? Hoe kan dat ?
Dubbele boete dus. Het rijden met valse kentekekens en smaad aan Alfa Romeo's (zomaar een 90 voor een fiat laten doorgaan :evil: ) :wink:
:jumping: U bent zoals steeds goed bezig Michelangelo :wink:

Kristal

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

ma jun 26, 2006 21:01

Maareuh: nu ff serieus: hoe rijdt dat nou ? Volgende keer wil ik een keer plaatsnemen naast den Bowie voor een testritje hoor :wink:

Dinky Boy
Miniaturista
Contacteer: Website

ma jun 26, 2006 21:01

Kristal
Ahum, jullie rijden ook nog een rode Fiat die jullie voor Alfa laten doorgaan....

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

ma jun 26, 2006 21:03

Kristal
Ahum, jullie rijden ook nog een rode Fiat die jullie voor Alfa laten doorgaan....
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

SPIDERVELOCE1750

ma jun 26, 2006 21:11

Kristal
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
De gepaste smileys zou ik zeggen ... :mrgreen:

Kristal

diele
Guru Duplice
Guru Duplice
Contacteer: Website

ma jun 26, 2006 21:15

Afbeelding
75 1.8 ie

Landcruiser
MB 320 CR Diele-Tech Reesert
W211 200 cdi
MB 300 CE Reesert.

giulia-tom
Guru Duplice
Guru Duplice

di jun 27, 2006 09:23

:jumping: Bedankt voor de complimenten van alle liefde die ik eraan gegeven heb - jammer nog geen projectupdate van onze trotse bezitters? (de ontvangstname..?)

8) Ik wist wat de overdracht teweeg ging brengen: Allemaal jaloersheid ten top, Manu en Kristal: laat ze maar...!

IK BEN ÉÉN VAN DE EERSTE OP HET FORUM DIE WEET HOE DE AUTO RIJDT \:D/ .....Hee Mies: KOM EVEN COMPRESSIE METEN :mrgreen: even kijken of die 72K aan kilometers echt zijn..... :lol:
nr: 2714

ALFACENTRO

Afbeelding

doorlopende antiroestweken AlfaCentro

KAS
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

di jun 27, 2006 19:19

:even kijken of die 72K aan kilometers echt zijn..... :lol:
Volgens de foto van het dashboard iig wel. :D

SPIDERVELOCE1750

di jun 27, 2006 20:38

Volgens de foto van het dashboard iig wel. :D
Ze zijn zeker echt . Niet alleen heeft pientere Sander gisteren een schoon plakkerke ondekt met de mededeling dat er olie moet ververst worden op 80.000 km . Maar Manu zit nu ook in wat verloren documenten te snuffelen : Mei 2002 had ze 71654 km volgens officiele staatsdocumenten . Eén jaar daarvoor had ze trouwens 71164 km , 500 km gebold op een jaar :D

We zijn er ook achter gekomen dat de dame op dat moment zo'n 75 jaar was . Geen wonder al die blutsen :lol:

Kristal

KAS
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

di jun 27, 2006 20:42

Je kunt het ook zien aan de cijfers. In het middelste cijfer van de 5 staan geen extra puntjes. Bij mij staan er 2. Dus dat betekent 264.000 km en geen 64.000.

SPIDERVELOCE1750

di jun 27, 2006 20:46

Je kunt het ook zien aan de cijfers. In het middelste cijfer van de 5 staan geen extra puntjes. Bij mij staan er 2. Dus dat betekent 264.000 km en geen 64.000.
Geen wonder dat die airco kapot was :mrgreen:

Maar bedankt voor de uitleg uiteraard :wink:

Kristal

KAS
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

di jun 27, 2006 20:55

Geen wonder dat die airco kapot was :mrgreen:
Niet kapot, gewoon leeg. :wink: Bevalt goed hoor zo`n aria condizionata. Erg jammer dat hij niet op jullis zit. :needcoffee:

Terug naar “Het Forum Café”