weet uit eigen ervaring dat de remslangen een "leuke" toevoeging is maar is een slang voor de koppeling dat ook?????
zie hier onder,
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... %3AIT&rd=1
Ik ben het hier absoluut mee eens! (als je tenminste frisse remslangen op je auto hebt zitten). Ik heb iig na vervanging nog totaal geen verschil gemerkt en ik weet dat ik niet de enige ben. ( Maar "tussen de oren" is het wel een verbetering..Mijn ervaring is dat goodridge slangen alleen nuttig zijn als de remvloeistof écht warm begint te komen, op straat voel écht geen verschil.
Voor de koppeling denk ik het zelfde.
Ik zou voorstellen je geld houden en een apart potje op je koppelingscilinder zetten...
Nou dat valt tegen, je moet juist heel erg oppassen met in één keer je voet op de rem te zetten (riem om andrs vlieg je door de voorruit). Omdat de slangen zelf niet uitzetten tov rubber slangen bouw je dus met een heel korte slag heel veel druk op. Het wordt dus meer een aan uit rem (reageerd wel directer). Gevoel krijg je door de rembekrachtiger los te gooien, dan leer je remmen met gevoel (je moet dan wel trappen om druk op te bouwen)l.Vergelijk het met stuurbekrachtiging leuk maar minder gevoel.ik heb gevoel dat je de remdruk beter kan doseren?
Ga jij in de politiek Mies??? Zo'n uitspraak past niet bij een eh.... A- ist ??Mijn remmen voelen niet meer zo vaag aan dan met de rubber slangen. Directer. Maar mijn rubber was ook niet meer in te beste staat.