![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Ik heb voor de restauratie van mijn gtv vijf jaar uitgetrokken, dus verwacht geen wekelijkse update
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
http://www.alfa4ever.com
Groeten Sep
Heyje eerste alfa:
![]()
![]()
![]()
![]()
Rens
Mooie site, je oude was anders ook mooi hoorMijn nieuwe site is eindelijk af. Daar zal ik de vorderingen van de restauratie van mijn gtv6 bijhouden. Ook staan er foto's van deelrestauraties op.
Ik heb voor de restauratie van mijn gtv vijf jaar uitgetrokken, dus verwacht geen wekelijkse update![]()
http://www.alfa4ever.com
Groeten Sep
Ja daar werk ikzelf ook mee.De site heb ik deels met FrontPage en deels met losse scripts en html codes gemaakt.
Nooit van gehoord, wat kun je er meer meeEerst restaureren in originele staat, dan fijn rijden en gelijktijdig beginnen de andere motor en het injectiesysteem op te bouwen. Daar gaat jaren overheen omdat het.... zoveel geld kost. Programmeerbaar injectiesysteem met toebehoren, 1000 euro. Kompressor, 2000 euro en ga zo maar door.
Tweede body ?De tweede body is niet zo slecht. Welliswaar met laswerk maar geen onbegonnen werk. Ik zit nog te twijfelen over stralen. Het is wel het beste maar kost 1750 euro incl primer.
Bedoel je dat injectiesysteem/ motormanagement? Ten eerste je kunt gebruik maken van andere sensoren en actuatoren dan de originele. Je kunt dus zelf kiezen wat voor een manier van debietmeting je wilt, je kunt een verdelerloze ontsteking realiseren etc etc. Ten tweede, je kunt het injectiesysteem met de laptop op de vermogensbank of op de weg programmeren. Al dit is echt een uitkomst om een zwaar gemodificeerde motor netjes te laten lopen.Nooit van gehoord, wat kun je er meer mee![]()
Stom, ik had natuurlijk even naar het www plaatje onder je posting kunnen kijkenStaat jouw site al online of ben je nog volop bezig? Wat wordt de inhoud van je site?
Het dak, de deuren,motorkap, kofferklep buitenschermen etc. zou ik niet stralen tenzij veel laswerk.Heb jij jou gt laten stralen? Ik weet dat ze met stralen veel kunnen verpesten en dat het soms beter is alleen de slechte delen te stralen. Maar ik heb ook gehoord dat je de hele auto moet stralen omdat de hechting van de lak veel beter wordt door het opgeruwde oppervlak. Maar wordt de hechting na stralen nou zo veel beter dan na schuren? Ik zou idd liever zelf alle grote oppervlakken schuren, en alleen slechte delen stralen zoals jij zegt.