Idem als bij jou. Plek voor een drempelfretter heb ik niet meer....Je Bertone zit er prachtig uit, alleen hoop ik dat je er geen spijt van gaat hebben qua rijden.....Ben benieuwd hoe het met die grondspeling bij collega verlaagde 105 rijders is![]()
Idem als bij jou. Plek voor een drempelfretter heb ik niet meer....Je Bertone zit er prachtig uit, alleen hoop ik dat je er geen spijt van gaat hebben qua rijden.....Ben benieuwd hoe het met die grondspeling bij collega verlaagde 105 rijders is![]()
bij mij dus ook geen ruimte meer voor zo'n 'fretter', rijden over bolle weggetjes is er even niet bij, flauwe drempels zijn geen probleem, die korte des te meerIdem als bij jou. Plek voor een drempelfretter heb ik niet meer....Je Bertone zit er prachtig uit, alleen hoop ik dat je er geen spijt van gaat hebben qua rijden.....Ben benieuwd hoe het met die grondspeling bij collega verlaagde 105 rijders is![]()
Ziet er fraai uit maar aangezien jij nogal wel eens mee doet aan ritjes in het buitenland vraag ik mij idd af of het een goede keuze is. De wegen zijn over het algemeen minder goed daar dan in Nederland.[ rijden over bolle weggetjes is er even niet bij, flauwe drempels zijn geen probleem, die korte des te meer. Moet nog wat finetuningswerk gebeuren dus.
Je mean Giulia gaat hard achteruit zie ik!Ziet er mooi uit hoor Cor!
Volgens mij nog iets lager als ik hem zelf had
Ja hè....Van die cromodora's knapt die (eg)bertone wel op zeg.
He Bart Jan: Heb jij geen ondiepe schotel meer voor Cor liggen???Supermooi Cor!
Dit is dus te laag. Het blijft mooi dat verlagen, maar ook ik heb het niet lang volgehouden. Standaard Eibach is het nu en bevalt me super.Ben benieuwd hoe het met die grondspeling bij collega verlaagde 105 rijders is![]()