Vanmorgen naar de keuring geweest.....en wat denk je? Helemaal niks aan de hand, alleen achter de trommels zijn vervangen.
Verder weer lekker
Hier nog 2 foto's
Ik hoop het dat ze daarna nog mee kan! Ik ga voor deze winter maar een stalling zoeken en dan ga ik ze alleen rijden in de zomer.ziet er netjes uit! Misschien dat ze daarna nog wel een jaartje mag rijden. Het mag duidelijk zijn dat ze in goede liefdevolle handen is!
Heb je geen schuifpui?Ik hoop het dat ze daarna nog mee kan! Ik ga voor deze winter maar een stalling zoeken en dan ga ik ze alleen rijden in de zomer.ziet er netjes uit! Misschien dat ze daarna nog wel een jaartje mag rijden. Het mag duidelijk zijn dat ze in goede liefdevolle handen is!
Maar ja, moet ik wel wat vinden hier in de buurt natuurlijk
Nee helaas nietHeb je geen schuifpui?Ik hoop het dat ze daarna nog mee kan! Ik ga voor deze winter maar een stalling zoeken en dan ga ik ze alleen rijden in de zomer.ziet er netjes uit! Misschien dat ze daarna nog wel een jaartje mag rijden. Het mag duidelijk zijn dat ze in goede liefdevolle handen is!
Maar ja, moet ik wel wat vinden hier in de buurt natuurlijk
Kun je mij wat meer info geven via pb? Grazietsja, als je nootdorp niet te ver vind weet ik nog wel een stalling voor je...