Dottore M
Guru Duplice
Guru Duplice

Re: RE: ITALIA

wo jul 12, 2006 19:36

Niet overdrijven, aub!

Ja, het was dom en zinloos. Maar dit soort zaken gebeuren helaas wel meer. Omdat het Zidane is wordt het uitvergroot en serieus overdreven.
Nee dat is het niet. Het is verdedigbaar dat deze actie en deze actie alleen Frankrijk de beker heeft gekost !

Niet dat ik me er erg druk over kan maken, vond het wel een mooi toneelstukje zo met die twee

Alfa One 156
Member
Member

RE: ITALIA

wo jul 12, 2006 19:57

Sorry, flauwekul naar mijn mening.

Ook nadat Zidane van het veld moest was Franrijk dominanter op het veld (al geef ik dat als Italië-fan niet graag toe).

Frankrijk heeft de penalties verloren. Wat heeft dat nog Zidane te maken?

Paliri
Guru Duplice
Guru Duplice

wo jul 12, 2006 21:04

maar jongens. dachten jullie nou werkelijk dat Zidane dit zomaar deed ? twee verhalen moeten we horen. Gelukkig komt er een onderzoek haha.
Helaas dat de mooist voetballende landen het niet gehaald hebben. Italie is voor mij geen land dat de toeschouwer waar geeft voor zijn geld, en daar moet het spel om draaien. Maar goed, het resultaat is er en dat telt dan. Ze hebben over het hele toernooi erg veel mazzel gehad, zeker tegen Australië. Die hadden ze zeker verdiend te verliezen, laf voetbal.
Anyway. Proficiat ! Ieder zijn ding ! Niks mis mee.

en een beetje mot hoort erbij, beetje mannelijk voetbal moet kunnen.
zeker tegen Australie waren ze niet echt goed en hadden ze niet mogen doorkomen, laf voetbal is bij Italie deze keer echt een stuk minder geweest dan andere jaren.
Lippi gooide de laatste minuten tegen Duitsland aanvallers erin en daardoor wonnen ze van Duitsland. Als je na de voorronden alles wint ben je gewoon kampioen en ben je de beste :wink:

En strafschoppen is een loterij, met of zonder Zidane. Verder keur ik zijn actie niet goed. ik heb zelf 27 jaar gevoetbald op een laag nivo en heb me gelukkig altijd kunnen inhouden ondanks alles voorvallen, ellende en probleemelftallen, maar ik kan me voorstellen dat sommige dat niet kunnen.......laten we zeggen, voetbal is oorlog 8)
156

Dottore M
Guru Duplice
Guru Duplice

wo jul 12, 2006 21:49

Ook nadat Zidane van het veld moest was Franrijk dominanter op het veld
Ik heb zondag gekeken ... wanneer jij ?

:wink:

alfasud1972
Guru
Guru
Contacteer: Website

wo jul 12, 2006 22:05

Op de eerste 30 minuten na heeft Frankrijk de gehele wedstrijd bepaald hoor, maar misschien zat jij naar het verkeerde net te kijken? :wink: :D

Raimon
Guru
Guru

wo jul 12, 2006 23:25

Euhhh, is dat ook niet inherent aan de Italiaanse speelwijze: de tegenstander het spel laten bepalen en ze laten denken dat ze beter zijn...

Je ziet wat er van komt...

Overigens: ik voetbal zelf nog steeds en weet uit eigen ervaring dat provoceren werkt... Eén rake opmerking en je tegenstander raakt geen bal meer... Ik liet en laat me zelf ook teveel provoceren en weet derhalve dat het zeker impact heeft. Ik kwam net iets kwaliteit tekort voor een WK-finale, maar toch... :wink: :wink:
156 SW 1.9 JTD

SilverShadow
Member
Member
Contacteer: Website

wo jul 12, 2006 23:48

Afbeelding
:lol: :lol: :lol:

Nu ff de wereld rond:

NEW YORK
Afbeelding

ROME
Afbeelding

MILANO, PIAZZA DEL DUOMO
Afbeelding

PALERMO, PIAZZA DELLA KALSA
Afbeelding

NAPOLI
Afbeelding

TORINO, PIAZZA SAN CARLO
Afbeelding

SINGAPORE
Afbeelding

GENOVA
Afbeelding

BERN
Afbeelding

LIBANON
Afbeelding

LONDEN
Afbeelding

En nog wat extra moois :wink:
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Wat zullen ze gefeest hebben daar zeg :shock: :shock: :wink:
Un giorno senza un sorriso è un giorno non vissuto.
Mijn Site
'82 Alfa Romeo Alfetta 2.0
'84 Alfa Romeo Alfasud TI 1.5
'04 Alfa Romeo 156 2.0TS 16V

GiuliaCorse
Guru Triplo
Guru Triplo

do jul 13, 2006 09:10

Maar wat heeft ie nu gezegd :?:
"Not all those who wander are lost!" -J.R.R Tolkien-"
2000GTV TS 1972
Spider 916 1998
Fiorenzato Ducale compact

giulia-tom
Guru Duplice
Guru Duplice

do jul 13, 2006 10:51

Bekijk de statistieken eens Maarten.....Heb je op de goede zender gekeken? :wink:
nr: 2714

ALFACENTRO

Afbeelding

doorlopende antiroestweken AlfaCentro

*****5Sterren*(6)

do jul 13, 2006 11:04

Onbelangrijk wie er sterker speelden. Italie heeft gewonnen.

Het probleem wordt niet uitvergroot naar mijn mening: Zidane was een groot speler. Veel mensen en kinderen vereenzelvigen zich met zo'n persoon en zien hem als voorbeeld. Daarom is het zo dom. En daarom overweegt de FIFA nu de Gouden Bal 'af te pakken' en hem niet als beste voetballer van dit WK te betitelen. Daarmee zouden ze een prima daad stellen en mensen temperen in hun behoefte aan zinloos geweld.

giulia-tom
Guru Duplice
Guru Duplice

do jul 13, 2006 11:37

:shock: BEKIJK EENS WAT ER ECHT GEBEURDE

Nikkes nada wordt er enige status van Zidane afgepakt door de FIFA....daar wil ik zelfs op wedden...! Voorbeeld voor de kinderen is Zidane toch wel - en zal het blijven - daar doet de actie niets aan af.
Het verhaal zal nog lekker in alle komkommer-periodegevoelige media rondfladderen. Kan heel europa zich drukmaken op een kopstoot en een jankend verradertje...

Via strafschoppen winnen heeft altijd een nasmaak....jammer dan!
nr: 2714

ALFACENTRO

Afbeelding

doorlopende antiroestweken AlfaCentro

Dottore M
Guru Duplice
Guru Duplice

do jul 13, 2006 12:08

Dat zou Frankrijk sowieso doen als ze gewonnen hadden ... ik meen me minuut 5 of 6 van de eerste helft te herinneren .. ;)

flash

do jul 13, 2006 12:57

Hey Alfisti,

Voor Italie was dit een WK van de wraak. Australie (Guus Hiddink) heeft dezelfde wedstrijd gehad als in 2002, alleen tegen hem. (Italie-Zuid Korea, met als scheids Byron Moreno, Totti rood, doelpunt onterecht afgekeurt, penalty niet gegeven.)

Frankrijk euro 2000 gelijkschieten in de laatste seconde. Trezequet schoot ze toen naar de beker, schiet ze nu naar huis. Heerlijk!!

Zidane, wat mijn grote vriend en held materazzi ook heeft gezegt, hij had zich moeten inhouden. Beledigingen gebeuren vaker op het veld, en nu gaat hij janken 'want ik ben zinedine, dus je mag niks zeggen.' Kijk is naar de spreekkoren van de afgelopen seizoenen. Zowel in Italie als in Nederland. Dit is zijn vijfde kopstoot overigens. En in 2002 probeerde hij ook als een ribbenkast iets in te drukken bij een speler die 'LAG.' Zo'n grote voetballer is het nou ook niet. En die gouden bal moeten ze afpakken, Cannavaro was echt een heel stuk beter!!

En over het algemeen genomen heeft Lippi en zijn mannen het gewoon het beste gedaan. Goede wissels en een bijzonder strakke verdedeging.

Oja ik ben een groot tifoso van de Azzurri en van de Nerazzurri, voor de gene die het willen weten.

Forza Italia

Ciao

*****5Sterren*(6)

do jul 13, 2006 13:38

Dat zou Frankrijk sowieso doen als ze gewonnen hadden ... ik meen me minuut 5 of 6 van de eerste helft te herinneren .. ;)
Scherp opgemerkt.. :wink:

*De Zidane frustratie zat er uiteraard in dat Materazzi wel een 'mooi' doelpunt had gemaakt. En nog wel als verdediger. Dat doet pijn.

Raimon
Guru
Guru

do jul 13, 2006 16:17

Geloof mij: het zal vrijwel elke Italiaan worst zijn HOE ze wereldkampioen geworden zijn.. Het gaat er om DAT ze het geworden zijn.. En of dat nou gebeurt via penalty's, drie eigen doelpunten of een kopbal van de scheids: het zou mij om het even zijn...
156 SW 1.9 JTD

Terug naar “Het Forum Café”