maar jongens. dachten jullie nou werkelijk dat Zidane dit zomaar deed ? twee verhalen moeten we horen. Gelukkig komt er een onderzoek haha.
Helaas dat de mooist voetballende landen het niet gehaald hebben. Italie is voor mij geen land dat de toeschouwer waar geeft voor zijn geld, en daar moet het spel om draaien. Maar goed, het resultaat is er en dat telt dan. Ze hebben over het hele toernooi erg veel mazzel gehad, zeker tegen Australië. Die hadden ze zeker verdiend te verliezen, laf voetbal.
Anyway. Proficiat ! Ieder zijn ding ! Niks mis mee.
en een beetje mot hoort erbij, beetje mannelijk voetbal moet kunnen.
zeker tegen Australie waren ze niet echt goed en hadden ze niet mogen doorkomen, laf voetbal is bij Italie deze keer echt een stuk minder geweest dan andere jaren.
Lippi gooide de laatste minuten tegen Duitsland aanvallers erin en daardoor wonnen ze van Duitsland. Als je na de voorronden alles wint ben je gewoon kampioen en ben je de beste
En strafschoppen is een loterij, met of zonder Zidane. Verder keur ik zijn actie niet goed. ik heb zelf 27 jaar gevoetbald op een laag nivo en heb me gelukkig altijd kunnen inhouden ondanks alles voorvallen, ellende en probleemelftallen, maar ik kan me voorstellen dat sommige dat niet kunnen.......laten we zeggen, voetbal is oorlog