Dibro, Dennis, GTV, Frank, Veloce, AlfettaOwner en anderen: bedankt voor jullie toffe reacties. Ik moet bijkans oppassen dat ik volgende keer niet vergeet mijn schoenen weer aan te trekken alvorens in te stappen
. Gekheid, want geloof me er zitten heus wel de nodige onvolkomenheden aan en jullie zijn zelf zo te zien ook bepaald niet slecht bedeeld. Feit is en mischien herkennen anderen dit ook wel: na zoveel jaren trouwe kilometers plezier ga je een voor buitenstaanders onbegrijpelijke band krijgen met zo'n italiaanse "Christine" en kan je domweg niet meer zonder.
Als het nog altijd eventjes gauw bij elkaar geraapte interieur (dashboard 1e serie, rest 2e), dat ze sinds ze in '93 een nieuwe grijze jas aangetrokken kreeg al op een hoognodig verversinkje zit te wachten, alsnog netjes gedaan is, zal ik weer wat posten in projecten of zo. Dat kan nog even duren, want eerst aan huis wat karweien af. Anders helpt zo'n "struikje" van Frankalfa vrees ik ook niet meer
.
Daarnaast is onderstaande fransoos volgens mij nog niet voorbij gekomen en heb ik een carburatiemotor al jaren op de verlanglijst
staan, al kan ik het frans maar net een beetje ontcijferen. Wie weet meer over deze GT te vertellen of het fatsoenlijk te vertalen?
Mazzel, Leo
.s. @Dibro, foto's posten bleek toch nog even moeilijk te zijn, maar als het goed is...