Hans156
Advanced Member
Advanced Member

Re: RE: feyenoord...

zo jul 16, 2006 22:19

een alfa... net als de meeste hier.. :wink:
Dacht dat je een Jappie had.... zo'n snelle.

ADO Den Haag..... 8)
156 18TS 16V (Nero Fuoco)

gerbengtt

zo jul 16, 2006 22:27

een alfa... net als de meeste hier.. :wink:
Dacht dat je een Jappie had.... zo'n snelle.

ADO Den Haag..... 8)
@ roel,...
deze taal dat siert je niet jongen! wij zijn toch de arrogante jongens?? :?
maar goed.... hier gaan wij niet uitkomen denk ik. en ik blijf respect hebben voor mensen die voor welke club dan ook zijn.(ook die uit 010)
en we zullen zien wie er bovenaan staat volgend seizoen.(quickboys-feyen. 1-0 remember?)

@hans
idd die heb ik ook... maar ook nog een 33 16v.

giulia-tom
Guru Duplice
Guru Duplice

RE: feyenoord...

ma jul 17, 2006 00:44

:shock: Dus ook jij maakt missers Roeltje! :wink:
nr: 2714

ALFACENTRO

Afbeelding

doorlopende antiroestweken AlfaCentro

Roeltje 164

ma jul 17, 2006 01:19

Sorry was niet Quick-Boys , maar Katwijk, er zijn nl.2 Zaterdaghoofdklasseamateursclub's ( 4x woordwaarde) in Katwijk.., en about Feyenoord gaan we er zeker niet uitkomen, zit nl. in mijn bloed en 020 gasten zijn bijna!!! altijd zeer arrogant en daar hebben Rottjeknorres geen !!! last van, jammer voor jullie, helaas!!, verder zijn er geen problemen met mij en aangezien ik geen holligan ben kunnen we ook op een normale manier discussieren dat 020 een aanfluiting is en zeker de laatste jaren....
HAHAHAHAHA

Roeltje 164

ma jul 17, 2006 01:22

Doe Uw huiswerk nauwkeurig als U iemand tercht wil wijzen..., Heren WC bril fans......., en anders niet doen!!!!!!
Was getekend Roel Nicolai, Uw kok op het Forum Meeting in Amsterdam!!!, Jawel, maak je niet zo druk Heren Heren.... :lol: :lol: :lol:

bert
Guru Duplice
Guru Duplice

ma jul 17, 2006 08:54

Ajaxieden humor.

Feyenoord

ARGTV3V6TB
Guru
Guru
Contacteer: Yahoo! Messenger

ma jul 17, 2006 10:56

gut dat er nog moeilijk gedaan kan worden op een autoforum over voetbal haha...
Afbeelding
De flaterfoon, net als een alfa klinkt heel bruut :D (speciaal voor dink ;-) )

gerbengtt

ma jul 17, 2006 22:58

Sorry was niet Quick-Boys , maar Katwijk, er zijn nl.2 Zaterdaghoofdklasseamateursclub's ( 4x woordwaarde) in Katwijk.., en about Feyenoord gaan we er zeker niet uitkomen, zit nl. in mijn bloed en 020 gasten zijn bijna!!! altijd zeer arrogant en daar hebben Rottjeknorres geen !!! last van, jammer voor jullie, helaas!!, verder zijn er geen problemen met mij en aangezien ik geen holligan ben kunnen we ook op een normale manier discussieren dat 020 een aanfluiting is en zeker de laatste jaren....
HAHAHAHAHA
welkom dan, vak126

jaloers??
wat heeft feyenoord gepresteerd de laatste jaren? zelfs AZ is jullie al 2 seizoenen RUIM voorbij....
en verliezen van een zaterdaghoofdklasseamateur..... LEKKER HOOR!!!!!!
weer 2 net niet spelers gekocht(voor een topper hebben we geen geld)idd woerts...
FEYENOORD is geen topclub meer....al jaren niet meer...iedereen lacht om feyenoord, anderen denken het'020'zegt het....
dus laten we het maar niet over onze wanprestatie hebben he?(n-joy the kjh show!!!)
hehe... ik heb mijn zegje wel weer ff gedaan, laten we het nu maar weer over onze alfa,s gaan hebben.daar zijn we hier tenslotte voor....
groeten gerben

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

ma jul 17, 2006 23:23

Als je voortaan je abonnementen etc. op moet gaan zeggen bij ieder bedrijf dat 'foute' clubs sponsort, niks meer moet kopen van fabrikanten die een concurrerende club sponsoren, triest leven heb je dan!

En dan moet je ook consequent wezen. Dus als er een sponsorwissel plaatsvindt, meteen alles je huis uit mikken dat niet meer bij je clubhart past. Verzekeringen opzeggen. Bankrekeningen beëindigen. Inderdaad je Alfa aan de straat zetten en een Opel gaan rijden. Of een Mercedes, weet ik wat.

Je moet ook goed antecedentenonderzoek doen, want voor je het weet behoort een bedrijf tot een holding o.i.d. waar weer een ander deel Ajax van sponsort. En zulke connecties kunnen ook niet natuurlijk.

Gooi je Adidas, Nike of Puma kleding maar weg, al naar gelang.

Wat een flauwekul! Ik ben een PSV-supporter, en als ik toevallig op een terras terecht kom waar ze Grolsch tappen ga ik toch ook nit principieel water drinken omdat ik ooit eens een Grolsch-bord bij FC Twente heb zien staan?
Veel te veel Alfa-onderdelen in mijn schuur. Wie maakt me los?

alfajim
Newbie
Newbie

ma jul 17, 2006 23:33

Een PSV-supporter, een Feyenoord-supporter en een Ajax-supporter lopen na een gewonnen match van het Nederlands elftal wat op straat te feesten, als ze opeens een stomdronken, naakte vrouw zien liggen.
Deze jongens zijn in tegenstelling tot de meeste supporters fatsoenlijk opgevoed en besluiten de vrouw hier niet zo bloot te laten liggen.
De PSV-supporter pakt zijn PSV-petje van zijn hoofd en legt 'm op de linkerborst van de vrouw.
De Feyenoord-supporter volgt zijn voorbeeld en plaatst zijn Feyenoord-pet op de rechterborst.
Voor de Ajax-supporter blijft alleen het kruis over, dus goed opgevoed als hij is, bedekt hij de poes van de naakte vrouw met zijn Ajax-petje.
Net als de supporters op het punt staan weg te gaan, komt er een politieagent het hoekje om lopen.
Hij bekijkt de vrouw eens aandachtig en tilt het PSV-petje op;"Dat is een daad waar je moeder trots op kan zijn," zegt de agent tegen de PSV-supporter.
Vervolgens haalt hij de Feyenoord-pet van de rechterborst en zegt tegen de Feyenoord-supporter: "Keurig jongen, jij bent een voorbeeld voor anderen."
Als laatste pakt hij het Ajax-petje van de poes van de vrouw,waarop hij verbaasd reageert met:
"Alsjemenou, dat is de eerste keer dat ik onder een Ajax-petje geen l*l aantref..."

Bert-155
Guru Duplice
Guru Duplice

ma jul 17, 2006 23:48

:jumping:

boxerdude=Rob

di jul 18, 2006 00:25

Fc Grunnen!! :thumbs: :jumping:

Roeltje 164

di jul 18, 2006 06:06

Ach AZ..., met de arrogante kwast en megaloser mijnheer van Gaal, je zal er supporter van moeten zijn van Leen frisia, nee dank je , mijnheer Scheringa....., de L*L

Ezin Rossi
Full Member
Full Member

di jul 18, 2006 10:13

ja en om het allemaal nog erger te maken is ONS merk al een aantal jaar sponsor van die club uit amsterdam...
maarja als feyenoorder zou je dan opel moeten gaan rijden... dus.... geen commentaar...
Feyenoord en Opel is een combinatie uit een ver verleden... Feyenoord rijdt Volkswagen (ook Duits inderdaad). Is dan ook een de enige club van het volk en niet die van sponsoren en meelopers...

Zullen we voetbaldiscussies ergens anders doen? (Zo niet, wil Roel dan zijn posts 2x posten en onder de 2e mijn naam zetten? ;) )

Roeltje 164

di jul 18, 2006 10:48

Zullen we voetbaldiscussies ergens anders doen? (Zo niet, wil Roel dan zijn posts 2x posten en onder de 2e mijn naam zetten? ;) )

Maar natuurlijk stoppen we hier niet mee!!!!!!

F.C. GRÜNN PRIDE OF THE NORTH.... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Terug naar “Het Forum Café”