Ook een vierkant stuur Althans: afgeplat aan de onderkant toch? waarom wéét ik dat soort dingen3.5 liter V8 EFI, RWD, Fastback met zeer coole looks. Interieur daarentegen is wat minder.
Ook een vierkant stuur Althans: afgeplat aan de onderkant toch? waarom wéét ik dat soort dingen3.5 liter V8 EFI, RWD, Fastback met zeer coole looks. Interieur daarentegen is wat minder.
Nee.Ook een vierkant stuur Althans: afgeplat aan de onderkant toch? waarom wéét ik dat soort dingen3.5 liter V8 EFI, RWD, Fastback met zeer coole looks. Interieur daarentegen is wat minder.
Maar die is dan ook van de Allegro en niet van de SD1.Het is toch echt meer vierkant dan rond...
En het is geen fotosoep.
Huh? deze roeste bijkans nog sneller dan een Alfa in die tijdDeze had van mij trouwens wel best een Alfa mogen zijn:
3.5 liter V8 EFI, RWD, Fastback met zeer coole looks. Interieur daarentegen is wat minder.
Een zeer treffende gelijkenis. En nogwel bij Bocuse voor de deur die BMW.Modellen van ander merken die op een Alfa lijken, of een Alfa zouden kunnen zijn:
De Alfa Sei en de BMW 7: