gerbengtt

Re: RE: Pijnlijke vergissing

do jul 20, 2006 17:35

Sinds ik mijn delta heb spreek ik niet eens meer over GTI's

Deze week een zo'n asiatische boxer (subaru) ingemaakt met de delta HF turbo..
ik zou zeggen.... probeer mij eens!! moet jij eens kijken wat een impreza gt turbo met jou delta doet!! :mrgreen:
Jij grapjas. :D

Hopelijk kom je niet met je standaard GT turbo want met die 218 pk, een belachelijk laag koppel van 290Nm en te veel verlies met de 4x4 kom je er niet.
:jumping:
denk je?? ik zou zeggen... je bent welkom!! en probeer me eens! dan zal ik de avc-r uitzetten... heb ik ook weinig pk's...
even kijken... subaru impreza gt turbo 218pk 0/100 6,3
lancia delta hf 2.0 turbo 186pk 0/100 7,5
ik denk..... dat jij goed onderuit gaat!!!

en idd.. dit zijn mooie verhalen om te lezen en jezelf te vermaken...maargoed, een impreza heeft zichzelf al behoorlijk bewezen(geld natuurlijk ook voor de delta... ook veel respect voor...

Dottore M
Guru Duplice
Guru Duplice

do jul 20, 2006 19:04

ik zou zeggen.... probeer mij eens!! moet jij eens kijken wat een impreza gt turbo met jou delta doet!! :mrgreen:
Jij grapjas. :D

Hopelijk kom je niet met je standaard GT turbo want met die 218 pk, een belachelijk laag koppel van 290Nm en te veel verlies met de 4x4 kom je er niet.
:jumping:
denk je?? ik zou zeggen... je bent welkom!! en probeer me eens! dan zal ik de avc-r uitzetten... heb ik ook weinig pk's...
even kijken... subaru impreza gt turbo 218pk 0/100 6,3
lancia delta hf 2.0 turbo 186pk 0/100 7,5
ik denk..... dat jij goed onderuit gaat!!!...
Ik denk ..... dat jij het cynisme niet helemaal zag ... ;)

gerbengtt

do jul 20, 2006 19:12

Ik denk ..... dat jij het cynisme niet helemaal zag ... ;)
het is ook erg warm buiten...en binnen :wink:

MightyMarcel

RE: Pijnlijke vergissing

do jul 20, 2006 19:22

je kan zeggen wat je wil, maar een alfa is gewoon leuk om in te rijden. dat vind ik dan niet van een even snelle golf TDi, eerlijk gezegd.

gerbengtt

do jul 20, 2006 19:32

je kan zeggen wat je wil, maar een alfa is gewoon leuk om in te rijden. dat vind ik dan niet van een even snelle golf TDi, eerlijk gezegd.
mooi gezegd... en ik sluit me er helemaal bij aan! een impreza is een hele snelle auto, en super om in te rijden... ziet er ook super uit..

en toch stap ik met het zelfde plezier in m,n 33 16v..... het heeft gewoon iets en het is aan een buitenstaander niet uit te leggen....

Adriano33
Guru Duplice
Guru Duplice

do jul 20, 2006 19:51

Hmm...........iemand ff zo'n Delta lenen misschien:

ff kijken of het oude spul het nog een beetje kan opnemen tegen een Impreza :wink:

Lancia Delta Integrale 16V

Afbeelding

topsnelheid 220 km/h
acceleratie 0-100 km/h 5,7 s

Ik zeg ff niks. :mrgreen:
Registerleider Squadra33 / Registro Trentatre.

Nero Alfa 33 1.7ie 16v QV - 1994.
Grigio Stromboli Alfa GT 2.0 JTS Selespeed Distinctive - 2004.

gerbengtt

do jul 20, 2006 19:57

Hmm...........iemand ff zo'n Delta lenen misschien:

ff kijken of het oude spul het nog een beetje kan opnemen tegen een Impreza :wink:

Lancia Delta Integrale 16V

Afbeelding

topsnelheid 220 km/h
acceleratie 0-100 km/h 5,7 s

Ik zeg ff niks. :mrgreen:
wrx sti en hij is uitgespeeld.. 0-100 5,4 2.5 boxertje... maar heel knap voor zo,n oudje!

Roeltje 164

do jul 20, 2006 20:12

@ gerbengtt leuk voor je in zo een plastic jappenbak, geef mij maar de Intergrale, heeft tenminste nog emotie, maar dat snap je denk ik niet.... , have fun met je taartscheppenkruiwagen... :roll:

Ti's i.d.d net zo'n , ik ben lekker sneller als jij. lalalalalalalalalaforum, jammer...

Roel

Adriano33
Guru Duplice
Guru Duplice

do jul 20, 2006 20:16

Hey Roeltje, rustig blijven met dit warm weer. :wink:

Maar idd.....ik verkies liever ook een Integrale boven een Subaru.
Maar ook mede door die schitterende historie vd Integrale in het Rally-gebeuren.

En is tuurlijk de basis voor de geblazen 155 (Q4), dat ook nog eens. :mrgreen:

Roeltje 164

do jul 20, 2006 20:18

Ben altijd rustig hoor, kan soms niet tegen die arrogantie.., sorry :?
Ik heb een hekel aan bla bla bla, snap je, en gelukkig komt dat hier niet te veel voor en graag houden zo... :wink:

Adriano33
Guru Duplice
Guru Duplice

do jul 20, 2006 20:20

Geen probleem, ik snap je wel.

ToonQVp4
Full Member
Full Member

do jul 20, 2006 20:24

Een oud collega van me had een golf 3 gl of cl (weet ik veel) 1.8 75 pk,en daaar kwam ik met m'n imola 1.4 +/- 90 pk.ik bedoel maar.
Dat vindt ik het mooie van alfa ze halen alles eruit wat erin zit (meestal dan).
156 sw 2001 facelift 2004 parelmoer wit

gehad:33 1.7 16v QV permanent 4.(2wd :( )'93 :(
2x33 1.4 imola '93
1.7 16v QV '91
Spider 2.0 ts '97

non alfa:

Volvo 850 estate 2.0 '95 dagelijks voor m'n vriendin

gerbengtt

do jul 20, 2006 20:39

Ben altijd rustig hoor, kan soms niet tegen die arrogantie.., sorry :?
Ik heb een hekel aan bla bla bla, snap je, en gelukkig komt dat hier niet te veel voor en graag houden zo... :wink:
goed roeltje... omdat jij het zo aardig vraagt... zal ik mijn'kunststofjappenbak'er buiten laten oke?
ik snap jou probleem niet zo eigenlijk....als je er zo,n last van hebt... waarom lees je dit en post je hier dan???
je kunt dit heel makkelijk arrogant noemen... ik reageer alleen op wat er geschreven wordt...daar is een forum voor.
en dat kunstsof ding waar jij over praat... is voor mij emotie.dat is geen bla bla bla...daar steek ik tijd geld en liefde in netzoals jij in je alfa.
ik weet ook heel goed dat een impreza het einde niet is,zoals mijn eerst post in dit topic:je hebt altijd baas bovenbaas.

dus bij deze:ik zal wat minder over dat 'kunstofjappending met taartschepspoiler praten, stoor jij je aan mijn post:lees t ff lekker niet meer!
verder niets persoonlijks, komt lekker recht door zee, zo uit mijn hart.
greetz gerben

Roeltje 164

do jul 20, 2006 20:51

wat je wilt jongeman... =D> , je woont in de verkeerde provincie, laten we het daarop houden, kortom je weet niet beter, en uhh , ik reageer op wat ik wil, laten we dat voorop stellen...., misschien Impreza forum iets voor je....

gerbengtt

do jul 20, 2006 21:09

wat je wilt jongeman... =D> , je woont in de verkeerde provincie, laten we het daarop houden, kortom je weet niet beter, en uhh , ik reageer op wat ik wil, laten we dat voorop stellen...., misschien Impreza forum iets voor je....
tuurlijk mag jij reageren op wat je wilt,prima.. maar laat mij ook reageren op wat ik wil... misschien is het impreza forum wel iets voor jou ook.
het is daar heel gezellig en wordt er met respect over anderen en een ander zijn auto gesproken. zou jij nog iets van kunnen leren denk ik...
en we blijven wel op de bal spelen en niet op de man he??
Laatst gewijzigd door gerbengtt op do jul 20, 2006 22:29, 1 keer totaal gewijzigd.

Terug naar “Het Forum Café”