Komt ervan, lachen met een ander hé![]()
Maar gelukkig is het allemaal nog goed afgelopen. Ik neem aan dat je die onderste ketting perse wilde checken / vervangen omdat de moer met de distributie in aanraking geweest was ? Ook al schrijft men hier dat het een boel extra werk is, ik zou het ook gedaan hebben. Ik hou niet van dat "stel dat....maar ik weet het niet zeker" gevoel.
Er zijn er hier die koppen lichten voor iets wat hoogstwaarschijnlijk geen schade had aangericht.


Ketting was gewoon wat ruimer, maar waarschijnlijk niet door de moer, want dan was er absoluut iets kapot gegaan. Ik kan echt zeggen dat ik mazzel heb gehad. Maar voordeeltje: De radiateur is meteen "Spic en Span" gemaakt van binnen , de distributie is nu muisstil, er zit nu Castrol TWS in, ik ben "opgescheept met twee mooie sloop Dellootje''s, dr zit eindel;ij de juiste koelvloeistof in en ik heb weer geleerd dat je je van niemand wat aan moet trekken, maar je eigen weg moet volgen omdat dat in dit geval het beste resultaat heeft opgeleverd en je deze ervaring weer aan "aanstaande lotgenoten" kunt overdragen. Tis even werk maar dan heb je ook wat.
