En we bloeien en bloeien maar doorGee Cee : De man die Het ARTC wederom deed opbloeien!
Wel inschrijven daar hoor, deze hebben we nog niet
En we bloeien en bloeien maar doorGee Cee : De man die Het ARTC wederom deed opbloeien!
Die fotosoep 155 heb ik gejat van de ARTC Gallerie, als ie er af moet hoor ik het wel.die movit remmen onderje fotosoep zijn veel koeler!!
laat maar lekker staan hoor!Die fotosoep 155 heb ik gejat van de ARTC Gallerie, als ie er af moet hoor ik het wel.die movit remmen onderje fotosoep zijn veel koeler!!
We zullen eerst dit resultaat maar eens afwachten.mag ik een bestelling plaatsen voor een 164-SW?? ( de basis 164 lever ik zelf wel aan!)
Ik wil juist zoveel mogelijk 155 look krijgen dus de deuren moeten er compleet in met bovenbouw (evt. dak aanpassen) maar ga beginnen met regengoot daglijsten te verwijderen en evt een klein randje van de bovenkant van de deur af. En idd wordt de aansluiting van de c stijl het moeilijkst. daar zal of de stijl aangepast moeten worden want kom daar 3 a 4 cm carosserie te kort om het portier kwijt te kunnen.Lijkt me een super project. De neus moet vrij makkelijk passen zou ik denken, maar bij de deuren begint het lastiger te worden. Lopen de 155 deuren niet vrij ver door in het dak, en dan de aansluiting op de c-stijl. Mischien moet je van de deuren alleen de buitenplaat overzetten voor de vorm die overgaat in de voorspatborden. Maar goed, beetje plaatwerker krijgt het wel aan elkaar gezet!
De Fiat Dedra SW wordt idd gebruikt als basis om een Fiat 155 SW te fabrieken. Maar aangezien beide op dezelfde Fiat bodemplaat staan is het dus aanzienlijk minder werk om de Dedra SW als basis te gebruiken en wat ook behoorlijk zwaar telt is dat de Derda basis stukken beter is dan de 155.Ik begrijp het geloof ik niet helemaal; welke onderdelen van welke auto worden er gebruikt ?
Kan de 155 niet als basis gebruikt worden, om vervolgens het dak te verlengen, zij-ruitjes + D-stijlen te plaatsen, en de kofferklep te modificeren?
Zoals ciclista het schrijft lijkt het alsof de Lancia omgebouwd wordt tot een soort van Alfa.
Neeeeheeee...Weet je wát vet zou zijn? Als je een 155 Q4 als basis neemt. Dan heb je echt een cool apparaat, een soort Delta Integral SportWagon!